استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی مدل 56587

از {{model.count}}

bestway 56587 portable fiberglass pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین استخر پیش ساخته روکار و داخل زمین عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای تفریحات آبی خانگی محسوب می شود. این استخر بلوک های فایبرگلاسی مجزا با قابلیت نصب آسان داشته و لوازم جانبی پر کاربرد و مهمی مانند پمپ تصفیه به همراه خود دارد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی با طول 5 متر، مقاوم ترین استخر روکار و داخل زمین تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت استفاده در ویلا، باغ، فضای باز و بسته منازل شخصی عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه این نوع استخر همانند مدل های برزنتی بوده با این تفاوت که از بلوک های فایبرگلاسی در قسمت بیرونی استفاده می شود تا در نتیجه استحکام بالاتر و جلوه زیباتری را برای استخر مورد نظر فراهم سازد. بدنه اصلی و نگهدارنده آب ساخته شده از جنس PVC وینیل و الیاف شمعی بوده که مقاومت بالایی همانند برزنت در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد خواهد کرد.

در قسمت بیرونی نیز بلوک های فایبرگلاس به راحتی قابل نصب بوده تا استخر را در برابر ضربه های ناگهانی حفظ کند. پایه های اصلی از آلومینیوم گالوانیزه ضد زنگ و پایه های بیرونی نیز از فایبرگلاس تولید شده اند. ابعاد استخر فایبرگلاس توکار برابر با (طول: 500 سانتی متر، عرض: 360 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 16296 لیتر خواهد داشت. این ابعاد و ظرفیت آب فضای لازم را برای تفریحات آبی و حتی پرورش ماهی ایجاد کرده و توسط پمپ تصفیه شنی همراه خود به راحتی تصفیه می شود.

پمپ شنی این محصول قدرت 3028 لیتر در ساعت بهره مند بوده و قابلیت کارکرد به صورت اتوماتیک را خواهد داشت. علاوه بر این یک اسکیمر رباله جمع کن روی بدنه استخر قابل نصب بوده و یک نردبان، کلر زن، درپوش و زیرانداز به عنوان لوازم جانبی پر کاربرد در کنار استخر قرار داده شده است. وزن بسته بندی این کالا به 176 کیلوگرم رسیده و در یک پکیج عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

طول
۵۰۰ سانتی متر
عرض
۳۶۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۰ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
۱۶۲۹۶ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۷۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3028 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
دارای کلرزن اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...