استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته عمیق بست وی مدل 56456

از {{model.count}}

bestway 56456 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته عمیق بست وی یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین استخر برای تفریحات آبی در ویلا، باغ و فضای باز منازل شخصی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر قابل حمل متریال بسیار مقاومی داشته و امکان احداث داخل زمین را نیز خواهد داشت. با توجه به داشتن لوازم جانبی مهم از جمله پمپ تصفیه و نردبان، خرید این استخر می تواند خریدی مقرون به صرفه محسوب شود.

استخر پیش ساخته عمیق بست وی با طراحی بدنه مستطیلی یکی از پر فروش ترین مدل از استخر آماده و قابل حمل محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی همانند دیگر مدل های مشابه خود بوده و قادر است با داشتن ابعاد راه اندازی شده (طول: 412 سانتی متر، عرض: 201 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) تا 8124 لیتر آب در خود جای دهد از همین رو نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی های کوچک نیز کاربردی خواهد بود. از ویژگی های مهم در این استخر می توان به قابلیت حمل و احداث به صورت روکار و یا داخل زمین اشاره کرد.

جنس بدنه اصلی ترکیبی از PVC وینیل با الیاف شمعی بوده که بدنه ای برزنتی و سه لایه ایجاد کرده است تا در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال روی فریم هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه ضد زنگ نصب می شود. فریم و پایه ها خود دارای وزن سبکی بوده اما تحمل وزن بسیار بالایی خواهد داشت. بدنه اصلی دو دریچه آب برای اتصال انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه داشته تا در زمان تعویض آب روند راحت تری داشته باشید. همراه این کالا یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 2006 لیتر، یک نردبان پیش ساخته و یک کلر زن داشته که از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شود. جهت خرید استخر پیش ساخته عمیق بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۴۱۲ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
8124 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...