استخر پیش ساخته

استخر فریمی سایه بان دار بست وی مدل 56543

از {{model.count}}

bestway 56543 metal frame family pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی سایه بان دار بست وی مدل 56543، ساخت بست وی، دارای سایه بان، ساخته شده از پی وی سی با فریم های فلزی ضد زنگ، ابعاد 244 ×51 برای خرید استخر فریمی طرح دار کودک از نمایندگی بست وی در ایران اقدام کنید.

استخر فریمی سایه بان دار بست وی مدل 56543 از سری استخر فریمی های ساخته شده توسط برند بست می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید میکند اما در کنار محصولات بادی شرکت بست وی یک سری استخر پیش ساخت نیز تولید کرده است که با استقبال خوبی نیز مواجه شد، استخر پیش ساخته دارای انواع مختلفی می باشد، استخر پیش ساخته گرد، استخر پیش ساخته بیضی، استخر پیش ساخته مستطیلی و استخر ایزی ست که هر کدام از این استخر ها در ابعاد های مختلفی ساخته شده اند که این استخر پیش ساخته از نوع گرد می باشد طراحی روی بدنه استخر پیش ساخته گرد بست وی بسیار زیبا و جذاب است و در آن از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است که به راحتی می تواند نظر افراد را نسبت به خودش جلب کند.

ابعاد این استخر پیش ساخته گرد بست وی برابر است با 244 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 51 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر فشار آب و تابش نور خورشید مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد. بر روی این استخر پیش ساخته گرد بست وی یک عدد سایه بان نیز قرار گرفته شده است که از تابش نور خورشید در هنگام استفاده از آن جلوگیری میکند. فریم های استخر پیش ساخته از فلز ضد زنگ ساخته شده است که طول عمر استخر را افزایش میدهد. استخر پیش ساخته یک وسیله تفریحی می باشد که با خرید آن می توانید در فصل گرما آب بازی و شنا کنید. با توجه به ابعاد و طراحی این محصول، مناسب برای نوجوانان و کودکان می باشد. برای خرید استخر فریمی سایه بان دار بست وی مدل 56543 می توانید از فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس و بست وی اقدام کنید.

قطر
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
ظرفیت
۲۵۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۱ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
دارای سایبان
راه اندازی آسان
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...