استخر بادی

استخر تلقی اینتکس کودک مدل 58475

از {{model.count}}

intex 58475 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر تلقی اینتکس کودک مدل 58475، یکی از سایز های مختلف از سری استخر تفریحی آبی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای کودکان زیر 6 سال بوده که برای فصول گرما و حتی فضای بسته مورد استفاده قرار می گیرد. استخر تلقی یا طلقی بر خلاف استخر بادی هیچ قیمت برای باد شدن نداشته در نتیجه به سادگی قابل راه اندازی خواهد بود.

استخر تلقی کودک اینتکس با طرح پو، از متفاوت ترین استخر تولید شده توسط شرکت اینتکس برای تفریحات آبی کودکان محسوب می شود. این نوع استخر بر خلاف استخر بادی فاقد محلی خاص روی بدنه برای باد شدن بوده در نتیجه پس از خارج از بسته بندی خود به سادگی قابل راه اندازی خواهد بود. خاصیت تا شدن بدنه باعث شده تا حجم و فضای بسیار کمی را به خود گرفته در نتیجه امکان حمل و استفاده از آن را در هر مکانی بیش از پیش راحت تر کرده است. بدنه استخر از پلاستیک تلقی یا همان طلقی ساخته شده و ضخامت لازم را در برابر فشار و دمای متفاوت آب و حتی نور آفتاب خواهد داشت از همین رو جای نگرانی بابت آسیب پذیر بودن آن نخواهد بود.

ابعاد راه اندازی شده و نصب شده استخر تلقی اینتکس برابر با قطر 122 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر بوده از همین رو قادر است تا مقدار 237 لیتر آب را در خود جای دهد. این مقدار آب تنها برای تفریحات آبی و آبتنی فرزندان شما مناسب خواهد بود. گرچه می توانید به جای آب، استخر مورد نظر را از توپ نیز پر کنید تا به عنوان استخر توپ تلقی نیز قابل استفاده باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزنی حدود 1 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر تلقی اینتکس کودک می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت
237 لیتر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک تلقی
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
بسیار سبک و کمجا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...