استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار بچگانه بست وی مدل 52192

از {{model.count}}

bestway 52192 inflatable kiddie pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایه بان دار بچگانه بست وی از پر فروش ترین استخر بادی با طراحی بدنه مربعی شکل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای سایه بانی بادشو با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی بوده و به دلیل فضای مناسب داخلی آن می توان به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده نمود.

استخر بادی سایه بان دار بچگانه تولید شده توسط شرکت بست وی، یکی از پر فروش ترین استخر بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بر شمرده شده زیرا که فضایی مناسب برای تفریحات آبی و دور از تابش مستقیم آفتاب فراهم می سازد. این محصول طراحی بدنه مربعی داشته و توسط دو دریچه هوای مجزا قابل راه اندازی خواهد بود. مهمترین ویژگی استخر بادی کودک بست وی داشتن سایه بانی بادشو با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی خواهد بود. در واقع این سایه بان توسط دکمه های پلاستیکی سرخود به به بدنه اصلی قابل اتصال و جدا شدن خواهد بود.

ابعاد باد شده استخر سایه بان دار بادی کودک برابر با (طول: 140 سانتی متر، عرض: 140 سانتی متر، ارتفاع: 114 سانتی متر) بوده که ارتفاع آن با احتساب سایه بان می باشد. این استخر قادر است تا مقدار 265 لیتر آب را در خود جای داده بنابراین فضایی مناسب برای پر کردن توپ را نیز ایجاد کرد است تا به عنوان استخر توپ بادی سایه بان دار نیز مورد استفاده قرار بگیرد. گفتنی است که این مقدار آب توسط دریچه تخلیه تعبیه شده در قسمت کف به راحتی قابل تعویض خواهد بود.

جنس و متریال ساخت استخر بادی سایه بان دار بچه گانه از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال در ابعاد کوچکی به دلیل انعطاف بالای خود جمع شده و با وجود داشتن وزن 3.5 کیلوگرمی، به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. برای خرید استخر بادی سایه بان دار بچگانه بست وی می توانید به روش حضوری، آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۴۰ سانتی متر
عرض
۱۴۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۱۴ سانتی متر
ظرفیت
۲۶۵ لیتر
وزن
۳.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای سایبان بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...