استخر بادی

استخر بادی آبپاش دار اینتکس کودک مدل 58434

از {{model.count}}

intex 58434 inflatable kiddie pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی آبپاش دار کودک اینتکس با طرح زنبور، از سبک ترین و کم عمق ترین استخر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان زیر 3 سال استفاده می شود. این کالا دارای کفی ساده و بدنه ای با یک دریچه باد بوده و دارای آبپاش سرخود با قابلیت اتصال به شلنگ آب می باشد. از این استخر بادی معمولا در فصول گرما و در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر بادی آبپاش دار اینتکس یکی از سبک ترین و کم عمق ترین استخر بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت آب تنی و تفریحات آبی سنین 1 الی 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده طراحی بدنه مشابه یک زنبور بوده و تنها به صورت تک رنگ عرضه می شود. روی بدنه اصلی یک آبپاش تعبیه شده که از قسمت بیرونی بدنه خود توسط یک شلنگ آب تغذیه شده و به صورت دائمی آب را درون استخر اسپری خواهد کرد.

استخر بادی کوچک اینتکس ساخته شده از متریال PVC وینیل بوده که توسط یک دریچه باد تعبیه شده روی خود توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می شود. این متریال انعطاف بالایی داشته تا به راحتی در ابعاد کوچکتری جمع شود. محصولی که در حالت باد شده ابعاد (طول: 127 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 28 سانتی متر) به خود گرفته و با توجه به عمق 8 سانتی متری قادر است تا مقدار 59 لیتر آب را در خود جای دهد. استخری که وزن بسته بندی 1.5 کیلوگرمی داشته تا حمل آن نیز راحت تر شود. برای خرید استخر بادی آبپاش دار کودک می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی محصول خود را ثبت سفارش کنید.

طول
۱۲۷ سانتی متر
عرض
۱۰۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۸ سانتی متر
ظرفیت آب
۵۹ لیتر
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
بدنه ضدحساسیت
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...