پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه آب فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28634

از {{model.count}}

intex 28634 above ground pool filter pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه آب فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28634 از سری پمپ تصفیه آب ساخته شده توسط برند اینتکس مناسب برای اکثر استخر ایزی ست و پیش ساخته می باشد، فیلتر به کار رفته در ساخت این محصول از نوع B می باشد که برای خرید و قیمت از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

پمپ تصفیه آب فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28634 از سری محصولات یدکی و جانبی مناسب برای انواع استخر پیش ساخته می باشد، با کمک پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته به راحتی می توانید آب داخل استخر پیش ساخته اینتکس خود را تصفیه کنید و دیگر نیازی به تعویض مجدد آب نخواهید داشت، پمپ تصفیه در سری های مختلفی ساخته شده است که می توان به پمپ تصفیه آب شنی، پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته نمکی و پمپ تصفیه استخر پیش ساخته فیلتر کاغذی اشاره کرد، که مدل 28634 از سری فیلتر کاغذی می باشد.

این سری پمپ تصفیه ها دارای قیمت مقرون بصرفه و مناسب برای استخر های کوچک و متوسط اینتکس می باشد، در بسته بندی این پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس دو عدد شیلنگ برای اتصال و یک عدد فیلتر و دستگاه اصلی تصفیه قرار گرفته شده است که با اتصال به برق مستقیم 220 ولت این پمپ شروع به فعالیت میکند. فیلتر به کار رفته در ساخت این محصول از نوع B می باشد که یکی از رایج ترین فیلتر تصفیه آب استخر پیش ساخته می باشد. این فیلتر به دلیل ابعاد بزرگتر نسبت به فیلتر های دیگر قدرت تصفیه آب بیشتر و دوام بالاتری دارد، لازم بذکر است که این پمپ قدرت تصفیه 9500 لیتر در ساعت را دارد.

اینتکس بر روی یک سری از محصولات خود پمپ تصفیه استخر پیش ساخته قرار میدهد و در برخی باید به صورت جداگانه تهیه شود و خرید پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته بسیار ضروری و مهم است. با اتصال شیلنگ های پمپ به بدنه استخر پیش ساخته از یک طرف آب داخل استخر شده  و پس از تصفیه توسط فیلتر، از طرف دیگر وارد استخر می شود با خرید این محصول دیگر نیازی به تعویض آب نیست و در آبی تمیز و پاکیزه می توانید شنا کنید. برای خرید و قیمت پمپ تصفیه آب فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28634 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید.

نوع
فیلتری
قدرت تصفیه
۹۵۰۰ لیتر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...