پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد شارژی فندکی اینتکس 110 ولت مدل 66621

از {{model.count}}

intex 66621 electric and car air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد شارژی فندکی اینتکس مدل 110 ولت از پر کاربرد ترین پمپ هوای اینتکس بوده توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول همانند مدل 220 ولت خود تولید شده اما سفارش ولتاژ کاری اروپا می باشد که تنها با استفاده از یک تبدیل می توانید در ایران نیز از این تلبمه اینتکس بهره مند شوید. این محصول نه تنها با برق شهری بلکه با برق فندکی خودرو نیز امکان شارژ شدن و کار کردن را خواهد داشت.

پمپ باد اینتکس شارژی فندکی مدل 110 ولت در واقع مدل سفارش اروپا عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که همانند دیگر مدل های برقی عرضه شده از قابلیت پمپاژ و مکش باد بهره مند است از همین رو نیازی به تخلیه باد محصولات بادی به صورت دستی نخواهد بود. این پمپ شارژی اینتکس علاوه بر کار با برق مستقیم می تواند توسط باتری های داخلی خود شارژ شده و در مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین یک رابط فندکی مخصوص اتصال به برق ماشین نیز برای آن نظر گرفته شده تا از برق خودرو ها نیز برای شارژ و استفاده از این تلمبه شارژی اینتکس بهره مند شوید.

همانطور که می دانید انواع پمپ شارژی، فندکی و باتری خور محصولات بادی کمی قدرت پایین تر از مدل های فقط برقی دارند زیرا با ولتاژ کاری کمتری عمل پمپاژ و مکش هوا را انجام می دهند اما به دلیل قابلیت حمل و استفاده در سفر، این نوع پمپ باد را متمایز کرده است. همراه این کالا یک نازل سه سر قرار داده شده که توسط این نازل یا تبدیل می توانید انواع محصولات بادی را با سایز مختلف دریچه های خود راه اندازی نمایید. برای خرید پمپ شارژی فندکی 110 ولت اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع پمپ
شارژی و فندکی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
2 کیلوگرم
ابعاد
25 × 10 × 13.5 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...