وان بادی

وان بادی اینتکس مدل 57482

از {{model.count}}

intex 57482 inflatable Bath Tub

تعداد
نوع
1,749,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی بیضی اینتکس یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین وان بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به منظور تفریحات آبی و استحمام کودکان و بزرگسالان در حمام و حتی فضای باز توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

وان بادی اینتکس مدل 57482 از معدود وان بادی تولید شده با طراحی بدنه بیضی شکل بوده که بر خلاف ظاهر خود به دلیل داشتن ابعاد و طراحی مناسب و کاربردی خود از فروش بالایی برخوردار بوده است از همین رو شرکت اینتکس اقدام به تولید مجدد آن با طراحی ظاهری جدید تر بخصوص در قسمت کف بدنه کرده تا هنگام پر کردن از آب جلوه زیبایی به خود بگیرد. وان بادی بیضی اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 163 سانتی متر ، عرض: 107 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که این ابعاد تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد بنابراین ابعاد مفید داخلی آن برابر با (طول: 143 سانتی متر ، عرض: 87 سانتی متر ، ارتفاع: 40 سانتی متر) خواهد بود. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب این وان بادی اینتکس به 230 لیتر رسیده که توسط دریچه آب تعبیه شده در قسمت کف به راحتی و در کوتاه ترین زمان از بدنه اصلی تخلیه خواهد شد. بدنه اصلی نیز برای راه اندازی از سه دریچه باد برخوردار بوده و توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

وان بادی بزرگسال اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که از روکش وینیل مات برای قسمت کف و از روکش وینیل شفاف برای دیواره ها استفاده شده است تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. با توجه به این نوع جنس بدنه به کار برده شده انعطاف پذیری در آن بالا بوده به همین دلیل به راحتی در اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. این متریال توان بالایی در برابر فشار و دمای متفاوت آب داشته و به دلیل ساختار دو جداره دیواره ها امکان تکیه دادن به آن فراهم می باشد از همین رو نگرانی بابت ضعیف بودن بدنه اصلی نخواهد بود. البته در صورتی که هر قسمتی از بدنه دچار آسیب شود به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. وان حمام بادی اینتکس توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز قابل راه اندازی بوده به همین دلیل نیازی به صرف هزینه بیشتر برای خرید پمپ باد قوی تر نخواهد بود. برای خرید وان بادی بیضی اینتکس کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصول خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش کنید.

طول
163 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
ظرفیت آب
230 لیتر
وزن
2.7 کیلوگرم
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای برچسب تعمیرات
قابل استفاده برای بزرگسالان
دارای سه دریچه هوا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...