شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی پایی کودک اینتکس مدل 59570

از {{model.count}}

intex 59570 kiddie float

مدل
مدل را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
473,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی پایی کودک اینتکس یکی از پر فروش ترین شناور بادی شورتی مناسب سنین 3 الی 4 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت خوبی نسبت به متریال و قیمت مقرون به صرفه خود بوده و به دلیل تولید در طراح های مختلف، تنوع بالایی را برای خرید شناور بادی شورتی حیوانات اینتکس فراهم ساخته است.

شناور بادی پایی اینتکس کودک در طرح حیوانات، یکی از پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی در استخر ها بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 70 الی 85 سانتی متر ، عرض: 58 سانتی متر) بوده که با توجه به داشتن تحمل وزن 23 کیلوگرمی خود می تواند برای سنین 3 الی 4 سال مورد استفاده قرار بگیرد. این کالا طراحی حیواناتی همچون طرح لاک پشت، خرگوش، اردک و ... طبق تصاویر قرار داد شده تولید شده است تا بازه انتخاب کودکان شما را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. استفاده از رنگ های جذاب و شاد در این شناور ها باعث شده تا تاثیر بسیار خوبی در روحیه فرزندان شما بگذارد.

همانطور که اشاره کردیم طراحی قسمت کف شناور شورتی کودک اینتکس به صورت پایی بوده از همین رو با قرار گرفتن هر دو پا داخل بدنه، تعادل بیشتری را فراهم خواهد ساخت. جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل با وزن سبک و انعطاف پذیری بالا بوده تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. این متریال در برابر نور آفتاب و همچنین دمای متفاوت آب مقاوم بوده و دارای قابلیت تعمیر نیز خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 500 گرمی عرضه می شود. برای خرید شناور بادی پایی اینتکس کودک در طرح حیوانات کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
85 سانتی متر
عرض
58 سانتی متر
تحمل وزن
23 کیلوگرم
وزن
500 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۳ تا ۴ سال
دارای اسباب بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...