جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته متحرک بست وی مدل 60020

از {{model.count}}

bestway 60020 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته متحرک بست وی از جدید ترین جکوزی پیش ساخته آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای ریلکس کردن و آب در مانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از امکانات کاملی از جمله گرم کن آب و دستگاه حباب ساز بهره مند بوده و به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و در فضای باز قابل راه اندازی خواهد بود.

جکوزی پیش ساخته متحرک بست وی مدل گرد، از جدید ترین جکوزی بادی پرتابل عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که برای استفاده در فضای باز منازل شخصی، باغ و ویلا تولید شده است. این محصول جایگزین بسیار مقرون به صرفه برای انواع جکوزی بتنی بوده و با توجه به قیمت تمام شده خود امروزه بیشترین طرفدار و فروش را به خود اختصاص داده است. این محصول به راحتی توسط پمپ باد مخصوص خود راه اندازی شده و به وسیله پمپ تصفیه آب فیلتری آب درون آن پاک سازی می شود تا نیازی به تعویض های مکرر آب نباشد. همچنین دو دستگاه اصلی و کاربردی آن از جمله دستگاه حباب ساز و گرم کن آب دیگر امکاناتی بوده که در کنار این محصول قرار داده شده است. تمامی این دستگاه ها در یک قاب مرکزی ضد آب تعبیه شده و به وسیله کنترل بیرونی خود قابل تنظیم خواهد بود. این جکوزی دارای درپوش و کلر زن بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 27 کیلوگرمی عرضه می شود.

جنس بدنه اصلی از PVC وینیل با ساختاری ضخیم اما منعطف بوده که در ابعاد کوچکتری جمع می شود. این متریال در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. همچنین در داخل دیواره بدنه اصلی از فایبرتک استفاده شده تا هنگام تکیه دادن مانع از تغییر حالت بدنه شود. ابعاد باد شده این جکوزی برابر با (قطر: 183 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده و تا مقدار 916 لیتر آب در خود جای می دهد از همین رو مناسب برای استفاده 4 نفر در حالت نشسته خواهد بود. جهت خرید جکوزی پیش ساخته متحرک بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۸۳ سانتی متر
ارتفاع
۶۱ سانتی متر
وزن
۲۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۹۱۶ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...