تشک بادی

تشک بادی دو نفره سلولی بست وی مدل 67476

از {{model.count}}

bestway 67476 two person fiber tech air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره سلولی بست وی یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین تشک بادی دو نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس با قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق مناسب برای استفاده بزرگسالان در منزل و حتی مسافرت ها و بهترین گزینه برای بیماران عضلانی و استخوانی. دارای رویه مواج و مقاوم در برابر فرو رفتگی قابل استفاده به عنوان تشک روی آب در انواع استخر ها.

تشک بادی دو نفره سلولی محصولی از شرکت بست وی برای استراحت و خواب در منزل و همچنین مسافرت ها بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی 2 نفره دارای مدل یک نفره نیز بوده که مشابه هم و به صورت تک رنگ (رنگ سبز) تولید شده است. طراحی و ساختار رویه بدنه به صورت مواج بوده که باعث پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به منظور کاهش تعریق افراد خواهد شد. البته روکش جیر به کار برده شده نیز در ضد تعریق بودن این تشک بادی مسافرتی موثر بوده است. مهمترین قسمت طراحی بدنه، ساختار سلولی در فضای داخلی بوده که از فرو رفتن سطح رویه کاملا جلوگیری کرده و باعث فراخم ساخت قابلیت طبی و کامفورت می شود از همین رو استفاده از این محصول برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید خواهد بود.

تشک بادی سلولی بست وی با ابعاد 203 در 152 و ارتفاع 22 سانتی متری قادر است تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را تحمل کند به همین دلیل افراد سنگین وزن نیز می توانند با خیالی آسوده از این تشک استفاده نمایند. متریال به کار رفته در ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل با رویه جیر بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این بدنه در برابر برخورد آب و یا نور آفتاب مقاوم بوده و حتی می توان از آن به عنوان تشک روی آب نیز استفاده نمود. بالا بودن انعطاف پذیری متریال نام برده شده به قدری بوده که امکان جمع شدن تشک را در ابعاد کوچکتر فراهم می سازد بنابراین حمل آن در مسافرت ها به راحتی صورت خواهد گرفت. برای خرید تشک بادی دو نفره سلولی بست وی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساختار کامفورت و طبی
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...