تخت بادی

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 64925

از {{model.count}}

intex 64925 airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره اینتکس که یک تخت خواب طبی محسوب می شود از سری تولیدات شرکت intex بوده که بدنه آن تولید شده از وینیل و دارای رویه مواج و ضد تعریق می باشد. بر روی بدنه این محصول یک عدد پمپ باد برقی نیز تعبیه شده است که کار باد کردن تخت و یا تخلیه هوای درون تخت خواب بادی را انجام می دهد. در ادامه می توانید مشخصات بیشتری از این محصول را مشاهده کنید.

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 64925 از تولیدات بسیار با کیفیت و زیبای شرکت اینتکس بوده که در سال 2020 توسط این شرکت تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردید. این تخت خواب بادی دارای ساختار طبی بوده و به عنوان یک تخت خواب طبی قابل استفاده می باشد. می توان از این محصول برای تمامی افراد مخصوصا افراد سالمند و یا بیمارانی که از درد کمر، گردن و یا پا رنج می برند استفاده نمود تا به تسکین بخشیدن به تمامی درد های عضلانی سرعت بدهند. 

همچون دیگر تخت خواب ها این تخت نیز دارای ساختار مستطیلی شکل بوده و رنگ بدنه آن در قسمت دیواره به رنگ طوسی و قسمت سطحی تخت نیز به رنگ کرمی می باشد که رنگ بسیار زیبایی را تشکیل داده و می تواند جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون منزل ببخشد. لازم به ذکر است که این محصول از جدیدترین تولیدات اینتکس بوده و از تکنولوژی FiberTech پیروی می کند. این تکنولوژی تخت بادی را شامل تعدادی صفحه در قسمت درونی تخت کرده و موجب می شود تا در هنگام قرار گرفتن افراد بر روی تخت از فرو رفتگی بیش از حد جلوگیری شود و همچنین بلند شدن از روی تخت را برای افراد آسان تر می کند. بدنه این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی اینتکس و محصولات بادی بست وی از PVC تولید گردیده است. قسمت دیواره تخت خواب از وینیل براق، کف آن از وینیل دو لایه و ضد آب و قسمت سطح تخت دو نفره نیز از وینیل با روکش مخمل تولید شده است. 

شرکت اینتکس برای جلوگیری از عرق کردن بدن افراد به هنگام استراحت، سطح این تخت خواب را به صورت مواج طراحی نموده است که با ایجاد فاصله ای بسیار کم در بین بدن و سطح تخت باعث جریان یافتن هوا شده و از عرق کردن بدن افراد در هنگام قرار گرفتن طولانی مدت بر روی تخت جلوگیری می کند. یک عدد پمپ باد و یک عدد ساک حمل نیز از وسایلی می باشد که کمپانی اینتکس آن ها را بر روی این تخت بادی قرار داده است. شما می توانید برای خرید تخت بادی و مشاهده قیمت تخت بادی به وبسایت مستر اینتکس، تنها فروشگاه تخت بادی اینتکس و نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه بنمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8.3 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...