استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس مدل 26790

از {{model.count}}

intex 26790 Prism frame pool

تعداد
نوع
39,930,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس از سری استخر فریمی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، استخر فریمی اینتکس همراه با نردبان، پمپ تصفیه در نمایندگی اینتکس و فروشگاه استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس از سری استخر پیش ساخته های تولید شده توسط برند اینتکس می باشد این استخر دارای طراحی مستطیلی می باشد که با توجه نوع ساختار مستطیلی جای نمایی این استخر فریمی اینتکس امری ساده می باشد و فضای کمتری را نسبت به استخر فریمی گرد و بیضی شکل اشغال میکند. این روزها استخر پیش ساخته در موارد زیادی مورد استفاده می گیرد به طور مثال از استخر پیش ساخته در ویلا، استخر پیش ساخته در باغ، استخر پیش ساخته پرورش ماهی، استخر پیش ساخته برای کشاورزی و .... استفاده می شود.

این استخر فریمی اینتکس دارای ابعادی برابر با 400 سانتی متر (4 متر) به طول، 200 سانتی متر (2 متر) به عرض و ارتفاعی برابر با 122 سانتی متر (1.22) می باشد که مرتفع ترین استخر پیش ساخته در این ابعاد می باشد اکثر استخر پیش ساخته های تولید شده توسط اینتکس و بست وی دارای در این طول و عرض دارای ارتفاع 1 متر و گاهی کمتر از یک متر می باشند. با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر پیش ساخته 4 متری دارای ظرفیت آبی برابر با 8418 لیتر می باشد.

جنس بدنه ی این استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و آسیب دیدگی از خودش نشان می دهد، PVC به کار رفته در ساخت این محصول دارای ساختار سه لایه می باشد که ترکیبی از الیاف شمعی دو دولایه پی وی سی می باشد که جنس محصول شباهت زیادی به برزنت پیدا میکند، بدنه ی این استخر پیش ساخته توسط فریم های آلومینیومی نصب می شوند، فریم های آلومینیومی این استخر فریمی از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار را از خودش نشان می دهد.

شرکت اینتکس در تولید این استخر پیش ساخته از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است که موجب طول عمر زیاد محصول شما می شود. در داخل بسته بندی این استخر بادی، بدنه ی اصلی استخر، فریم، پمپ تصفیه ی آب و نردبان قرار گرفته شده است، پمپ تصفیه ی آب قرار گرفته شده برای این محصول مدل intex 28604 می باشد که از سری A می باشد، پمپ تصفیه ی سری A اینتکس از فیلتر کاغذی A استفاده میکند که کاملا مناسب برای این استخر می باشد. با نصب پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته از لجن شدن و آب در استخر جلوگیری می کند که البته می توانید از قرص کلر نیز در کنار این پمپ تصفیه آب استفاده کنید.

پمپ تصفیه 28604 جریان داخلی استخر را برقرار می کند و با گذر از فیلتر کاغذی تصفیه ی می شود این پمپ تصفیه ی آب توان تصفیه 2006 لیتر آب را در هر ساعت دارد. با توجه به ارتفاع این استخر پیش ساخته یک عدد نردبان برای آن قرار گرفته شده است که بسیار کاربرد بالایی دارد. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس یکی از پر فروش ترین استخر قابل حمل با کیفیت ساخت بالا بوده که با توجه به ابعاد و ظرفیت آب مناسب خود می تواند برای تفریحات آبی سنین مختلف، آب درمانی و همچنین برای ریلکس کردن در آب مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول در مدل های مشابه نیز با ابعاد و ظرفیت های دیگر تولید شده که می توانید بر اساس نیاز خود مدل مورد نظر را خریداری کنید. با توجه به قابلیت نصب به صورت روکار و توکار در این استخر، امکان استفاده به صورت ثابت در زمین نیز فراهم می باشد تا گزینه ای مقرون به صرفه تر نسبت به احداث انواع استخر بتنی باشد. در ادامه این مطلب به بررسی و شرح بیشتر جزئیات ساخت این محصول خواهیم پرداخت تا قبل از خرید راهنمای مناسبی برای شما باشد...


طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت مستطیلی بوده و اجزای تشکیل دهنده آن شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد. این سه قسمت به راحتی به یکدیگر متصل شده و باعث راه اندازی و شکل گرفتن استخر مورد نظر خواهد شد. احداث استخر پیش ساخته هم توسط مصرف کنندگان با کمک گرفتن از دفترچه راهنما صورت گرفته و هم می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به تعبیه کردن دو دریچه آب روی دیواره بدنه جهت نصب انواع پمپ تصفیه و دریچه تخلیه آب در قسمت کف اشاره کرد. همچنین می توانید انواع لوازم جانبی همچون سایه بان، آبپاش، جاروی اسکیمر، چراغ و ... را روی بدنه نصب کنید.

جنس بدنه و فریم های استخر پیش ساخته

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی یا همان تکنولوژی فایبرتک بوده که بدنه ای ضخیم با ساختار سه لایه را ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب، نور آفتاب و حتی ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال در کنار ضخامت بالای خود انعطاف مناسبی نیز داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و در نتیجه توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار قابل حمل باشد. بدنه اصلی توسط فریم و پایه های آلومینیومی کاملا ضد زنگ راه اندازی شده و شکل می گیرد. این آلیاژ وزن سبک و تحمل وزن بسیار بالایی داشته و به دلیل مقاومت خوب در برابر فرسایش، طول عمر بالایی را به ارمغان خواهد آورود.

جنس استخر پیش ساخته پرتابل

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ویلایی اینتکس دارای ابعاد نصب شده (طول: 400 سانتی متر، عرض: 200 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 8418 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته و همچنین استفاده برای پرورش ماهی های کوچک خواهد بود. ارتفاع ذکر شده تا لبه فریم دار استخر بوده بنابراین جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 112 سانتی متر در نظر می گیرند. برای پاک سازی آب این استخر یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 2006 لیتر در ساعت در نظر گرفته شده که با برق شهری کار کرده و به راحتی فیلتر داخلی آن قابل شستشو و تعویض خواه بود. همچنین برای استفاده راحت از این استخر یک نردبان پیش ساخته نیز در نظر گرفته شده که از تحمل وزن بالایی برخوردار خواه بود. استخر مورد نظر در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 86.4 کیلوگرم عرضه می شود.

پمپ تصفیه فیلتری استخر اینتکس

کلرزن استخر پیش ساخته

اتصالات آب استخر پیش ساخته

در پایان...

استخر پیش ساخته فریمی 4 متری اینتکس از پر فروش ترین استخر روکار و توکار تولید شده بوده که در کنار داشتن پمپ تصفیه و نردبان، استخری مقرون به صرفه را فراهم ساخته تا نسبت به انواع استخر بتنی با این ابعاد گزینه پر طرفداری محسوب شود. برای خرید استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی و یا حضوری اقدام کنید.

طول
400 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
8418 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
86.4 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...