پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد دستی اینتکس مدل 68615

از {{model.count}}

Intex 68615 hand pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد دستی بزرگ اینتکس یکی از لوازم های پر کاربرد تولید شده برای راه اندازی انواع محصولات بادی در سایز های مختلف بوده که علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا عمل مکش باد را انجام می دهد. فروش انواع پمپ باد دستی با ضمانت در نمایندگی اینتکس

پمپ باد دستی بزرگ اینتکس در واقع بزرگترین پمپ باد دستی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای راه اندازی و باد زدن به انواع محصولات بادی در سایز های مختلف بوده که دارای قدرت پمپاژ هوای بالایی می باشد. این محصول مانند تلمبه های دستی دوچرخه ها ساخته شده و دارای یک کفی برای قرار گیری پا جهت باد سریع تر می باشد. یکی از ویژگی های بسیار مهم در ساختار بدنه قابلیت باد زدن دو دو جهت رفت و برگشت می باشد به همین دلیل مقدار باد تولید شده دو برابر خواهد داشت. یک شلنگ بزرگ با نازل سه سر برای این کالا در نظر گرفته شده که هر نازل دارای سایز متفاوت می باشد از همین رو توسط این پمپ باد اینتکس می توان انواع محصولات بادی اعم از استخر بادی ، تخت بادی ، تشک بادی ، قلعه و جامپینگ بادی ، تشک بادی روی آب و ... را به سرعت راه اندازی کنید.

ویژگی متفاوت این محصول نسبت به مدل های کوچکتر خود در داشتن قابلیت مکش باد می باشد به همین دلیل دو دریچه باد روی بدنه تعبیه شده تا هنگام نیاز به مکش باد با تعویض شلنگ عمل وکیوم را انجام دهید. جنس بدنه و متریال ساخت آن از پلاستیک فشرده و مقاوم بوده که بدنه ای کاملا ضد آب را فراهم ساخته تا در صورت برخورد با آب هیچ آسیبی نبیند. جهت خرید پمپ باد دستی بزرگ اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

نوع پمپ
دستی بزرگ
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
1 کیلوگرم
ابعاد
48 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...