مبل تشک شو بادی اینتکس یکی از پر طرفدار ترین لوازم بادی در زمینه استراحت و خواب محسوب شده که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. چند برند بزرگ در تولید محصولات بادی اعم از مبل بادی چند کاره و کاناپه بادی تختخواب شو فعالیت دارند که از جمله بهترین و بزرگ ترین آنها شرکت اینتکس و شرکت بست وی می باشد. تنوع مبل بادی تشک شو توسط این دو برند زیاد نبوده اما در ظرفیت های یک نفره و دو نفره ساخته شده اند تا نیاز افراد را بر اساس سلایق خود بر طرف کنند. کاناپه بادی تشک شو اینتکس تنها در یک مدل تولید شده و دارای رنگ کاملا مشکی می باشد در نتیجه مدل دیگری از این شرکت عرضه نشده بنابراین دقت داشته باشید که هر کاناپه بادشو و یا مبل تشک شو بادی دیگری که در بازار محصولات بادی وجود داشته هرگز از برند اینتکس نخواهد بود. برند بست وی نیز اقدام به تولید سه مدل مبل و کاناپه چند کاره کرده که از جمله آنها می توان به مبل تشک شو بادی رنگی در ظرفیت های یک نفره و دو نفره، مبل تشک شو بادی چرمی در ظرفیت دو نفره و مبل تشک شو بادی طوسی در ظرفیت یک و دو نفره اشاره کرد.

مبل بادی تشک شو

معمولا طراحی و ساختار بدنه تشک بادی چند کاره به گونه ای بوده که دارای یک الی دو تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی می باشد. در کاناپه بادی اینتکس دو تشک بادی تاشو تعبیه شده که هر کدام توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شوند اما در برند بست وی به جز مدل های طوسی رنگ سایر کاناپه ها یا مبل تشک شو های این شرکت از یک تشک تاشو متصل به خود بهره برده و همانند برند اینتکس توسط دریچه هوای مجزا قابل راه اندازی می باشد. در واقع این تشک های تاشو باعث تبدیل این محصولات به تخت بادی، تشک بادی، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار خواهند شد در نتیجه فضای لازم را برای نشستن، دراز کشیدن، خواب و سایر کاربرد های مهم فراهم می سازد. تمامی مدل های موجود در بازار از رویه مواج و یا مشبک برخوردار بوده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. لازم به ذکر است که تمام دریچه های هوای تعبیه شده روی بدنه اصلی و تشک های تاشو به صورت دابل لاک بوده به این معنی که در زمان باد زدن به هیچ عنوان هوای داخل شده خارج نخواهد شد.

مبل تشک شو دو نفره

جنس و متریال مبل تشک شو 2 نفره و 1 نفره از پلاستیک PVC با دوام و دولایه بوده که بدنه ای مقاوم در برابر آب، نور آفتاب و همچنین فشار ناشی از وزن افراد ایجاد کرده است. این متریال دارای دو نوع روکش وینیل و جیر در قسمت بیرونی خود بوده و بسته به نوع مدل کاناپه، از این دو روکش در قسمت های مختلف بدنه اصلی استفاده می شود. روکش جیر تنها برای سطح رویه تکیه گاه و نشیمنگاه استفاده شده به همین دلیل محلی نرم و بسیار راحت برای خواب و نشستن ایجاد خواهد کرد. از ویژگی های مهم جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. در نظر داشته باشید هر چقدر از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و استفاده صحیح از این نوع محصولات داشته باشید، به طول عمر آن خواهد افزود.

مبل تشک شو ارزان

کاناپه بادی دو نفره اینتکس و همچنین مدل یک نفره آن، از پر فروش ترین مبل تشک شو قابل حمل و پرتابل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. شرکت اینتکس که معتبر ترین شرکت تولید کننده محصولات بادی بوده، کاناپه هایی تنها در رنگ مشکی تولید کرده اما هر دو مدل تک نفره و دو نفره فاقد پمپ باد می باشند اما نگرانی بابت این قضیه وجود نداشته زیرا فروشگاه مستر اینتکس انواع پمپ باد محصولات بادی را به صورت مجزا نیز عرضه می کند. جهت خرید مبل تشک شو بادی در مدل های مختلف می توانید به سه روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.