مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 66500

از {{model.count}}

intex 66500 one person air chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 66500 یک مبل با بدنه شفاف می باشد که قابل استفاده برای تمامی سنین است. جنس بدنه آن نیز همانند دیگر محصولات intex از وینیل تولید شده است. اطلاعات دقیق این محصول را می توانید در ادامه مشاهده بفرمایید.

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 66500 یکی از سری محصولات بادی کاربردی بسیار زیبا و منحصر به فرد شرکت intex می باشد که جزو کالکشن سال 2023 این شرکت بوده و به تازگی معرفی گردیده است. ساختار این مبل بادی تک نفره به گونه ای است که دارای بدنه ای شفاف بوده و در نوع خود از جذابیت خاصی برخوردار می باشد. این محصول مناسب استفاده کودکان، نوجوانان و جوانان می باشد. آن ها می توانند از این محصول درون اتاق خواب خود برای استراحت، مطالعه، بازی و تماشای فیلم بهره ببرند. جنس بدنه این مبل بادی ارزان همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. این متریال دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. تنها باید مراقب بود تا شئ تیزی با بدنه مبل برخوردی نداشته باشد. با رعایت این نکته می توان مدت زمان طولانی ای را از این مبل بهره برد.

البته لازم به ذکر است که یکی از مزیت های این متریال این است که به آسانی قابل تعمیر می باشد. ابعاد این محصول تشکیل شده است از طول: 137 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر و ارتفاع: 74 سانتی متر. وزن بسته بندی آن نیز 12.6 کیلوگرم بوده که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این مبل به صورت مواج طراحی شده است. این قابلیت سبب ضد تعریق شدن محصول شده و از عرق کردن بدن جلوگیری می نماید. شما می توانید برای خرید مبل بادی و یا مشاهده قیمت مبل بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
137 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق
بدنه شفاف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...