تخت خواب بادی با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین انواع تخت خواب فلزی و چوبی شناخته شده که هر ساله مدل های متنوع و به روز تری با قابلیت های مهم در نوع ساختار آنها توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. تخت خواب بادی اینتکس و تخت خواب بادی بست وی دو برند معروف تولید کننده محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب بوده که به دلیل تنوع بالای خود بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز افزایش داده است. تخت خواب بادی دو نفره نسبت به تخت خواب بادی یک نفره دارای فروش بالاتری بوده زیرا که به عنوان محصولی جهت خواب و استفاده ثابت در منزل، محل کار، ویلا و ... به کار می رود. مدل های یکنفره به دلیل حجم و وزن کمتر نسبت به مدل های دو نفره قابلیت حمل راحت تری را داشته با این وجود هر دو دارای ساک حمل برای جا به جایی راحت تر می باشند. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره می بایست به چند ویژگی و خصوصیت مهم در رابط با این محصولات توجه لازم را داشته باشید. در ادامه مطلب به بررسی این چند ویژگی مهم خواهیم پرداخت...

مهمترین خصوصیت در تولید و خرید تخت بادی دو نفره، متریال و جنس بدنه آنها می باشد. استفاده از متریال پلاستیک PVC وینیل که نوعی جنس بدنه با دوام، سبک و منعطف محسوب شده مزیت هایی را برای هر نوع تخت بادی به همراه داشته است. امروزه در مدل های جدید از روکش جیر برای سطح رویه تخت خواب بادشو به کار برده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. با وجود بالا بودن ضخامت متریال تخت خواب ها، انعطاف آنها نیز بالا بوده تا در ابعاد و حجم کوچکتری جمع شده و در نهایت توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. ویژگی دیگر در این نوع متریال داشتن قابلیت تعمیر و استفاده مجدد می باشد. دقت داشته باشید که هر محصول بادی امکان آسیب دیدن را خواهند داشت در نتیجه برای جلوگیری از این آسیب ها می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و محصول مورد نظر را روی سطحی تمیز و بدون شی برنده راه اندازی کنید.


تخت خواب بادی دو نفره برزنتی


تنها ضخامت متریال یک تخت خواب بادی 2 نفره ملاک اصلی برای خرید بهترین مدل نبوده بلکه نوع ساختار داخلی بدنه نیز می تواند یکی از مهمترین ویژگی ها محسوب شود. بسیاری از انواع تخت خواب بادی تولید شده جدید دارای تکنولوژی فایبرتک یا همان الیاف شمعی بوده که به مدت چند سال گذشته توسط شرکت اینتکس و بست وی برای تخت خواب ها و حتی تشک بادی به کار گرفته شده است. این تکنولوژی موجب افزایش تحمل فشار تخت دربرابر باد و وزن زیاد شده و از طرفی رویه ای بسیار با ثبات را برای تخت ها فراهم می سازد تا خصوصیت طبی بودن را به آنها اضافه کند. طراحی مواج در حالت های مختلف یکی از دیگر از ویژگی های مهم از نظر طراحی بدنه بوده که در سطح رویه دیده می شود. این نوع طراحی می تواند با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد مصرف کننده شود.


تخت بادی یک نفره اینتکس


تقریبا به جز یک الی دو مدل قدیمی از انواع تخت خواب بادی دو نفره، تمامی تخت ها دارای پمپ باد برقی دو کاره متصل به دیواره بادشو می باشند. پمپ باد به کار برده شده با برق شهری کار کرده و علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. روی هر پمپ باد برقی متصل به بدنه یک دریچه هوا تعبیه شده که می توانید در زمان عدم دسترسی به برق، توسط انواع پمپ باد دستی و یا پدالی تخت خواب خود را راه اندازی کنید. فروشگاه intex به عنوان نمایندگی اینتکس اقدام به فروش انواع تخت خواب بادی دو نفره در کنار مدل های یک نفره کرده و امکان خرید حضوری، اینترنتی و تلفنی را برای مشتریان خود فرهم ساخته است بنابراین می توانید قبل از خرید مشاوره لازم را نیز از همکاران ما دریافت کنید.