تخت بادی یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب بوده که توسط برند‌هایی همچون اینتکس، بست وی و . . . تولید می‌‌شود. در این میان یک مدل از تخت بادی که دارای طراحی و ساختار متفاوت بوده، برای انواع خودرو‌ها جهت پر کردن فضای صندلی عقب مورد استفاده قرار می‌گیرد. تخت بادی خودرو از نظر طراحی و ساختار بدنه در سه الی چهار مدل عرضه شده که از رایج ترین آنها مدل‌های مورد استفاده در انواع خودرو‌های سواری می‌باشد. این نوع تخت خواب بادی خودرو خود در دو مدل با طراحی یکدست و با طراحی بدنه دو تکه ساخته شده که مدل‌های دو تکه جدید تر و دارای کیفیت ساخت بالاتری می‌باشد. گرچه تخت بادی ماشین سال به سال در حال به روز شدن از نظر متریال و طراحی بوده به همین دلیل می‌توانید اطلاعات لازم را از فروشگاه مستر اینتکس دریافت کنید.


تشک بادی عقب ماشین شاسی بلند (SUV)


یکی از مهمترین مشخصه‌های انواع تخت بادی ماشین در طراحی بدنه آنها بوده تا به خوبی فضای صندلی عقب خودرو‌ها را یکدست کرده تا در نتیجه محلی راحت برای نشستن و دراز کشیدن ایجاد کند. پایه‌های بادشو در انواع تخت خواب بادی خودرو فضای قرار گیری پا را پوشش داده و سپس تشک اصلی پس از راه اندازی به صورت مجزا در قسمت رویه پایه بادشو و صندلی خودرو قرار می‌گیرد. داشتن رویه مواج با قابلیت عبور دادن جریان هوا باعث جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان شده به همین دلیل در میان ویژگی‌های مثبت طراحی بدنه قرار می‌گیرد. تفاوتی که تخت بادی خودرو‌های سواری با تخت بادی خودرو شاسی بلند وجود داشته در ساختار بدنه بوده زیرا در مدل‌های شاسی بلند به دلیل جمع شدن صندلی‌های عقب، تخت خواب ماشین مشابه با یک تشک بادی کم ارتفاع در این قسمت قرار می‌گیرد تا محلی نرم و راخت برای خواب در ماشین ایجاد کند.

جنس و متریال انواع تخت بادی خودرو از پلاستیک PVC وینیل با دوام بوده که از روکش جیر تنها برای قسمت رویه که با بدن در تماس بوده استفاده می‌شود. این متریال ویژگی‌های خوبی از جمله داشتن وزن سبک، انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تمیز شدن سریع و بدون دردسر را دارد. در صورتی که هر قسمت از بدنه نیز آسیبی ببیند می‌توانید اقدام به تعمیر و استفاده مجدد از تخت بادی مورد نظر کنید. بسیاری از مدل‌های عرضه شده دارای لوازم جانبی پر کاربردی بوده که از جمله آنها می‌توان به داشتن پمپ باد فندکی با امکان کار کردن با برق 12 ولت خودرو، داشتن دو عدد بالش بادی مجزا برای عدم حمل بالش‌های غیر بادی با حجم و وزن بالا و ساک حمل اشاره کرد. پمپ باد فندکی همراه این تخت‌ها قابلیت مکش باد را نیز دارند تا نیازی به تخلیه هوا به صورت دستی نباشد.


تخت بادی داخل خودرو


از ویژگی‌های مهم تخت بادی صندلی عقب خودرو می‌توان به تولید آن در رنگبندی مختلف، امکان استفاده در انواع خودرو‌های سواری بدون محدودیت و ضد آب بودن آنها اشاره کرد. انواع تخت خواب بادی خودرو را می‌توانید از نمایندگی اینتکس به سه روش حضوری، تلفنی و آنلاین ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود. دقت داشته باشید که می‌توانید پس از خرید از فروشگاه اینتکس، درخواست تست این محصول را نیز بدهید تا از سلامت آن کاملا آگاه شوید. در زمان خرید تخت بادی برای خودرو حتما به نوع جنس بدنه و متریال، طراحی، داشتن لوازم جانبی و ابعاد آن جهت استفاده در خودرو خود دقت لازم را داشته باشید. هنگام راه اندازی تخت باد خودرو می‌بایست ابتدا پایه بادشو را در فضای پایین صندلی عقب قرار داده و سپس راه اندازی کرد. این قسمت از بدنه را حتی می‌توانید خارج از فضای داخل ماشین باد کرده و سپس به داخل ببرید اما قسمت رویه بهتر است در فضای داخلی باد شده تا شکل لازم را با توجه به فضای موجود بگیرد.