تخت شنی یا تخت خواب شنی، متفاوت ترین تخت خواب تولید و عرضه شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که جهت استراحت و خواب در منزل، ویلا و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع تخت شنی در خانواده مبل شنی یا هپی چیر قرار گرفته که با نوع ساختار و طراحی خود محلی بزرگتر برای دراز کشیدن ایجاد می کند از همین رو می تواند علاوه بر نشستن برای خوابیدن نیز استفاده شود. برای خرید اینترنتی و آنلاین تخت شنی می بایست به وبسایت شرکت مستر اینتکس وارد شده و مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. البته امکان ثبت سفارش اینترنتی از طریق واتس اپ و یا تلگرام نیز فراهم بوده تا در صورت عدم دسترسی به سایت، در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید. قبل از خرید تخت خواب شنی و تخت بین بگ می بایست چند ویژگی و خصوصیت مهم را بررسی کرده و مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت کنید. در ادامه مطلب به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت...

جنس و متریال تولید انواع تخت شنی، مهمترین خصوصیتی بوده که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. جنس پارچه بیرونی مورد استفاده درانواع تخت شنی از نوع پارچه جیر یا پارچه خز دار و یا پارچه طرح چرم بوده که هر کدام دارای مزیت های خاص خود می باشد از همین رو هر سه پارچه دارای قیمت های متفاوتی می باشد. تخت شنی پارچه خز دار که بر پایه پارچه جیر تولید شده قیمت بالاتری نسبت به دو مدل دیگر داشته و تخت شنی چرمی نیز کمترین قیمت را از نظر متریال بیرونی دارد. مزیت بسیار کاربردی که در انواع تخت شنی یک نفره و تخت شنی دو نفره پارچه ای و خز دار قابل مشاهده بوده، در داشتن آستر در فضای داخلی جهت نگهداری مواد پر کننده می باشد از همین رو به سادگی پوسته بیرونی توسط درب زیپدار خود جدا شده و قابل شستشو خواهد بود. این خصوصیت تنها در مدل های چرمی استفاده نشده و این مدل ها نیز به صورت یکجا از مواد مخصوص خود پر می شوند.


تشک شنی و یونولیتی


از نظر مواد داخلی استفاده شده در انواع تخت شنی، به 6 مدل مختلف تقسیم بندی می شوند. مواد یونولیتی خرد شده و تفکیک شده، مواد ابر، الیاف، ترکیب یونولیت و ابر، ترکیب یونولیت و الیاف و همچنین ترکیب الیاف و ابراز شش مدل مواد در نظر گرفته شده برای پر کردن انواع تخت شنی می باشد. مواد یونولیتی از جمله پر استفاده ترین و مقرون به صرفه ترین مواد تولید انواع مبل شنی، تخت شنی، هپی چیر و بین بگ بوده اما مدل های ابری و بخصوص الیاف دارای قیمت بالاتر اما ماندگاری بسیار بیشتری نیز خواهند بود. گفتنی است که تمام مواد به کار برده شده دارای بالاترین کیفیت بوده بنابراین جای نگرانی بابت تفاوت میان متریال های نام برده شده نخواهد بود.

تخت شنی خانگی در رنگبندی مختلف و همچنین در سایز های متفاوتی تولید می شوند از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز و سلایق خود افزایش داده است بنابراین در زمان سفارش و خرید تخت شنی می توانید مدل و رنگ مورد نظر را با مشاوره گرفتن از همکاران ما ثبت کرده تا پس از تولید برای شما در سراسر کشور ارسال شود. دقت داشته باشید که در زمان خرید اینترنتی یا خرید آنلاین تخت شنی می توانید حتی به صورت حضوری نیز اقدام به ثبت سفارش مدل مورد نظر خود کرده و پیش فاکتور جهت خرید خود دریافت کنید تا پس از تولید توسط نمایندگی اینتکس برای شما ارسال شود.