تشک بادی داخل ماشین

تشک ماشین شاسی بلند مدل FOCUS

از {{model.count}}

FOCUS SUV car air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک ماشین بادی شاسی بلند یکی از متفاوت ترین تشک بادی مخصوص انواع خودرو های SUV بوده که برای یکسان سازی سطح عقب صندلی راننده جهت ایجاد تخت خواب توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی طراحی و ساختار بدنه دوقلو داشته که فضایی نرم و راحت برای خواب در خودرو شخصی شما هنگام سفر فراهم می سازد.

تشک بادی ماشین شاسی بلند فوکوس، یکی از پر فروش ترین تشک بادی خودرو اس یو وی تولید و عرضه شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که برای استفاده در انواع خودرو های SUV کاربرد دارد. این محصول برای خودرو هایی که صندلی عقب آنها جمع شده و فضای این قسمت را با فضای صندوق یکسان می سازد قابل استفاده خواهد بود از همین رو این فضای ایجاد شده در قسمت عقب خودرو های شاسی بلند را جهت خواب و استراحت های طولانی مدت یکسان سازی می کند. طراحی و ساختار بدنه تشک عقب ماشین به صورت دوقلو یا دو تکه بوده که به هم متصل می باشند.

دو قسمت بادشو به هم متصل شده هر کدام دارای یک دریچه هوای مجزا بوده که می توانید به صورت دلخواه هر دو قسمت و یا یک قسمت آن را باد کرده و استفاده کنید. دو دیواره بادشو متحرک نیز در کناره ها تعبیه شده که این دیواره ها همانند بدنه اصلی هر کدام از دریچه هوای مجزا بهره می برند تا فضای کناره ها را نیز پوشش دهند. خصوصیت دیگر در طراحی بدنه داشتن دو تکیه گاه یا پشتی بادی متصل شده به بدنه اصلی بوده که فضایی نرم و راحت جهت تیکه دادن ایجاد می کند. این تکیه گاه ها نیز متحرک بوده و می توانید در زاویه های مختلف تنظیم کنید. در صورت دلخواه امکان باد کردن هر دو پشتی و یا یکی از آنها نیز فراهم خواهد بود.

جنس و متریال ساخت تشک داخل ماشین شاسی بلند از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه و ضخیم بوده که از روکش جیر برای قسمت رویه بهره می برد تا فضایی نرم و راحت جهت خواب ایجاد کند. در قسمت رویه شاهد طراحی مواج نیز هستیم تا در کنار روکش جیر با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. برای راه اندازی تشک شاسی بلند می توانید از پمپ باد فندکی همراه این محصول استفاده کنید. این پمپ باد تنها با برق فندکی خودرو شما کار کرده و علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. برای خرید تشک ماشین شاسی بلند می توانید به صورت اینترنتی، حضوری و حتی تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
180 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
پمپ باد
فندکی
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دو دیواره بادی با دریچه هوای مجزا
دارای دریچه های باد دابل لاک
ساختار بدنه دو تکه با قابلیت راه اندازی جداگانه
دارای دو تکیه گاه بادی تاشو با دریچه هوای مجزا
دارای رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...