تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل خودرو کیا اپتیما

از {{model.count}}

Kia Optima car air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل خودرو کیا اپتیما، نمونه ای از جدید ترین تشک بادی ماشین برای انواع خودرو های شرکت کیا بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی بدنه جدید با تکیه گاه بادی داشته و فضایی بسیار راحت برای استراحت و خواب ایجاد می کند از همین رو طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

تشک بادی داخل خودرو کیا اپتیما، یکی از انواع تشک ماشین بادی با طراحی سه تکه بوده که قابلیت پر کردن و یکسان سازی سطح صندلی عقب را برای خواب و استراحت های طولانی مدت دارد. این محصول دارای رنگبندی مختلفی بوده و توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. مهمترین ویژگی در طراحی بدنه داشتن تکیه گاه بادی متصل به سطح رویه تشک بوده که توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود تا فضایی برای تکیه دادن فراهم کند. سطح رویه این تشک با پایه های بادشو جداگانه بوده و هر پایه بادشو برای پر کردن فضای خالی قرارگیری پا نیز به وسیله دریچه هوای دابل لاک باد می شود.

مواج بودن سطح رویه نیز از دیگر خصوصیت های طراحی و ساختار این تشک بوده که باعث پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. این کالا به همراه خود دو عدد بالش بادی مجزا و یک چسب تعمیرات دارد. تشک بادی صندلی عقب اپتیما ساخته شده از جنس پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه بوده که برای سطح رویه از روکش پارچه ای جیر استفاده شده است به همین دلیل علاوه بر ایجاد فضایی نرم و راحت تا حدودی در کاهش تعریق نیز موثر خواهد بود.

خصوصیت های خوبی که در این نوع متریال دیده می شود عبارتند از: وزن سبک، انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر، قابلیت تمیز شدن راحت و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد که موجب شده تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت باشد. تشک خودرو کیا اپتیما به همراه خود یک ساک حمل و یک پمپ باد فندکی دو کاره دارد. این پمپ باد تنها با برق خودرو کار کرده و امکان مکش باد (وکیوم کردن) را نیز خواهد داشت. برای خرید تشک بادی داخل خودرو کیا اپتیما می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
135 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
ساختار تکیه گاه دار بادشو
طراحی پایه دو تکه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...