تخت بادی

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 66748

از {{model.count}}

intex 66748 2 person inflatable airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره اینتکس یک تخت خواب بادی به همراه پمپ بادی برقی بوده که محصول شرکت intex می باشد. این تخت بادی دو نفره به همراه رویه مواج و طراحی بسیار زیبایی که دارد مناسب استفاده تمامی افراد بوده و می توانید مشخصات دقیق تری از آن را در سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس و فروشگاه تخت بادی اینتکس مشاهده بفرمایید.

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 66748 محصولی جدید و بسیار زیبای شرکت اینتکس می باشد که از رنگ و طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. این تخت بادی همانند سایر تخت خواب ها به صورت مستطیلی شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ کرم می باشد که با وجود این رنگ و طراحی بسیار زیبا و ساده ای که دارد به افراد این امکان را می دهد تا به راحتی آن را درون منزل خود با هر نوع دکوراسیونی ست نمایند. این تخت خواب بادی دو نفره قابل استفاده درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی می باشد. همچنین این محصول به علت این که دارای قابلیت طبی بوده، مناسب استفاده افراد بیمار نیز است و آن ها می توانند به وسیله این تخت طبی درد های عضلانی خود را اعم از کمر درد، گردن درد و ... را تسکین ببخشند. لازم به ذکر است که افراد دیگر نیز با استراحت بر روی این تخت به صورت مداوم از می توانند از دچار شدن به این گونه درد ها پیشگیری کنند.

در قسمتی از این محصول یک عدد بالش بادی نیز تعبیه شده است که ساختار آن به صورت خودکار بوده و با راه اندازی تخت، این بالش به صورت خودکار راه اندازی خواهد شد. بدنه این محصول نیز همانند هزاران محصول بادی شرکت اینتکس از وینیل تولید شده است که قسمت کف و دیواره آن از وینیل براق و قسمت رویه آن نیز با روکش مخمل پوشیده شده است. از قابلیت های جدید این تخت بادی 2 نفره می توان به دارا بودن تکنولوژی FiberTech اشهره نمود. این تکنولوژی از دستاورد های جدید کمپانی اینتکس بوده که با وجود آن از فروش رفتن بدن به داخل تخت بادی جلوگیری کرده و باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی بر روی تخت رفته و یا از روی آن بلند بشوید. 

رویه این محصول نیز همچون تخت بادی های دیگر این شرکت به صورت مواج طراحی شده که این قابلیت از عرق کردن بدن جلوگیری کرده و استراحتی آرام و لذت بخش را برای شما فراهم می سازد. از اقلام همراه این محصول می توان به یک عدد پمپ باد برقی اشاره نمود که ساختار آن به صورت متصل به بدنه بوده و افراد می توانند در کمترین زمان ممکن تخت خواب خود را راه اندازی و آماده استفاده کنند. این محصول دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که به وسیله ان شما می توانید به آسانی و بدون هیچگونه مشکلی تخت خواب خود را در کجا که خواستید همراه خود داشته باشید. شما می توانید این تخت خواب بادی دو نفره را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه تخت بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این فروشگاه تماس حاصل بفرمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
دارای برچسب تعمیرات
دارای قابلیت FiberTech

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...