استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس مدل 26377 با جارو اسکیمر

از {{model.count}}

intex 26377 ultra XTR pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس با لوازم جانبی کامل از جمله جارو اسکیمر و تور والیبال برای شنا ، پرورش ماهی و کشاورزی با قابلیت نصب به روش توکار و روکار در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس مدل 26377 بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده به منظور تفریحات آبی و شنا عرضه شده است. استخر پیش ساخته امروزه یکی از پر فروش ترین استخر های تولید شده با قیمت مقرون به صرفه تر و به همراه لوازم جانبی بوده که به عنوان بهترین و مناسب ترین جایگزین استخر بتنی عرضه شده است به همین دلیل امروزه استقبال زیادی از آنها می شود. استخر 10 متری اینتکس با ابعاد (طول: 975 سانتی متر ، عرض: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) مساحتی برابر با 50 متر مربع فراهم کرده که امکان جای دادن 54373 لیتر آب را در درون خود دارد به همین دلیل برای استفاده یک خانواده پر جمعیت می تواند پاسخگو باشد.

ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه فریم دار بوده بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 122 سانتی متر در نظر می گیرند. طراحی بدنه استخر پیش ساخته ویلا اینتکس شامل یک بدنه اصلی و نگهدارنده آب و چند فریم و پایه نگهدارنده بوده که با اتصال به یکدیگر موجب شکل و استحکام گرفتن استخر خواهد شد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. برای تعویض و تخلیه راحت تر آب نیز دو دریچه در قسمت کف به کار برده شده تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کند.

برای احداث استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس بهتر است از نصاب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند اما خود مصرف کنندگان نیز می توانند با استفاده از پک تعمیرات همراه استخر اقدام به انجام عمق نصب استخر کنند. از ویژگی های دیگر در طراحی و ساختار بدنه می توان به قابلیت نصب انواع لوازم جانبی مانند چراغ ، آبپاش ، سایه بان و ... اشاره کرد.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب این استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است بنابراین مقاومتی همچون متریال برزنت خواهد داشت. این نوع متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین می توان با خیالی راحت از این استخر در فضای باز مانند حیاط منزل ، ویلا و یا باغ استفاده نمایید. از ویژگی دیگر متریال بدنه اصلی می توان به انعطاف پذیری بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره کرد تا در نتیجه به راحتی در هر مکانی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. البته پکیج بسته بندی این استخر به گونه ای بوده که تنها توسط ماشین های باری قابل جا به جایی بوده اما در صورت خارج گردن تمام اجزای درون پکیج می توان توسط صندوق خودرو های سواری نیز این محصول را حمل کرد.

بدنه اصلی توسط فریم هایی مقاوم و بزرگ از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این فریم و پایه ها همگی دارای وزن سبک اما با استحکام و تحمل وزن بالایی بوده که در برابر عواملی مانند زنگ زدگی و فرسودگی کاملا مقاوم خواهد بود از همین رو طول عمر بالایی خواهند داشت. با توجه به کیفیت ساخت بالای این استخر و داشتن ابعاد بسیار بزرگ خود می تواند گزینه بسیار پر کاربردی برای پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی باشد بنابراین به جای صرف هزینه های بیشتر برای ساخت استخر بتنی می توان به این نوع استخر ها روی آورد.

همراه این محصول 4 لوازم جانبی مهم و پر کاربرد برای یک استخر پیش ساخته قرار داده شده که عبارتند از: یک پمپ تصفیه آب فیلتر شنی که توسط شن سیلیس کار کرده و به راحتی شن درون مخزن قابل تعویض می باشد. این پمپ تصفیه با برق مستقیم شهری کار کرده و دارای قابلیت تنظیم تصفیه آب به صورت اتوماتیک می باشد. ظرفیت تصفیه آب آن 10031 لیتر در ساعت بوده که در قوی ترین پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته محسوب می شود. این نوع دستگاه نسبت به مدل فیلتر کاغذی علاوه بر قدرت بالا در پاک سازی آب امکان شفاف سازی را نیز دارد.

برای استفاده راحت از استخر یک نردبان پیش ساخته برای آن در نظر گرفته شده که از آلومینیوم و فایبرگلاس ساخته شده است. این نردبان به صورت جداگانه راه اندازی شده و دارای تحمل وزن بالایی می باشد. برای مراقبت بهتر از استخر نیز یک زیرانداز و یک درپوش برای محافظت از فضای داخل استخر و آب آن در کنار استخر قرار داده شده است. استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس در دو مدل 26377 و 26373 تولید شده که این مدل نسبت به مدل مشایه خود دو لوازم جانبی دیگر از جمله جاروی اسکمیر برای پاک سازی فضای درون استخر و یک تور والیبال برای تفریحات آبی دارد. برای خرید استخر پیش ساخته 10 متری ویلایی اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

طول
975 سانتی متر
عرض
488 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
ظرفیت
54373 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
267 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتر شنی 10031 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
دارای جارو اسکیمر
دارای تور والیبال
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...