استخر پیش ساخته عمیق از دسته استخر آماده تولید شده برای تفریحات آبی و شنا بوده که جهت استفاده تمامی سنین کاربرد دارد. در واقع یک استخر پیش ساخته به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون احداث سریع و آسان، امکان نصب روی زمین و داخل زمین، قابلیت جا به جایی و جمع شدن سریع و داشتن قیمت مقرون به صرفه نسبت به احداث استخر بتنی از فروش بالایی برخوردار بوده و بسیاری از افراد این نوع استخر ها را جهت استفاده در حیاط منازل شخصی، ویلا و باغ خریداری و استفاده می کنند. تنوع بالایی که در انواع استخر پیش ساخته وجود داشته باعث شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز و سلایق خود افزایش پیدا کند. این تنوع در استخر عمق دار پیش ساخته نیز وجود داشته از جمله آنها می توان به استخر پیش ساخته عمیق گرد، استخر پیش ساخته عمیق مستطیلی و استخر پیش ساخته عمیق بیضی شکل اشاره کرد. هر کدام از مدل های ذکر شده نیز دارای تنوع ابعادی بوده تا نسبت به محل مورد استفاده گزینه مناسب خود را تهیه کنید.

استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد

استخر پیش ساخته عمیق از نظر ساختار بدنه به سه مدل فریمی، ایزی ست و اوال فریم تقسیم بندی می شوند. در این بین مدل های فریمی دارای تنوع بیشتری می باشد. استخر پیش ساخته عمیق فریمی در طراحی های گرد و مستطیلی تولید شده و اجزای تشکیل دهنده آنها شامل بدنه اصلی نگهدارنده آب، فریم و پایه های متصل شونده می باشد. در استخر پیش ساخته عمیق ایزی ست نیازی به فریم و پایه نصب شونده نبوده بلکه ساختار بدنه شامل یک حلقه بادشو در قسمت فوقانی می باشد که با باد کردن این قسمت و پر کردن استخر از آب به صورت اتوماتیک شکل می گیرد. در استخر پیش ساخته عمیق اوال فریم که استخر هایی با ترکیب ساختاری فریمی و ایزی ست بوده علاوه بر لبه بادشو نیاز به اتصال فریم و پایه خواهد بود.

استخر پیش ساخته با عمق بالا در ارتفاع های بالای یک متر تولید شده و بازه عمق آنها بین 1 متر الی 1.32 متر می باشد. در این استخر های آماده هر چقدر ارتفاع و عمق افزایش پیدا کند به مراتب ابعاد استخر نیز بیشتر خواهد شد. در این بین استخر پیش ساخته مستطیلی با طول 10 متر که عرض 5 متری داشته دارای بیشترین ارتفاع یعنی 132 سانتی متر می باشد. بالاتر از این ارتفاع و عمق ذکر شده در حال حاضر هیچ کدام از شرکت های اینتکس و بست وی استخری تولید نکرده اند. تنوع عمق در استخر ها عبارتند از: عمق 122 سانتی متری، عمق 107 سانتی متری، عمق 100 سانتی متری و ... . این تنوع باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود شده است. با توجه به مقدار ابعاد و ظرفیت آبی که استخر های عمق بالا فراهم ساخته، می تواند نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای آبدرمانی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. لازم به ذکر است که مدل های فریمی علاوه بر روی زمین امکان احداث در داخل زمین را نیز فراهم ساخته تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت با هزینه های کمتر نسبت به احداث استخر بتنی استفاده شوند.

استخر پیش ساخته خیلی بزرگ

متریال پی وی سی با ترکیبی از الیاف شمعی که متریال برزنتی و ضخیم ایجاد کرده، جنس بدنه مورد استفاده در انواع استخر پیش ساخته بوده که در مدل های بزرگ فریمی این ضخامت و مقاومت به حداکثر خود می رسد. متریالی که در برابر فشار و دمای متفاوت آب، ساییدگی های سطحی و نور آفتاب مقاومت بالایی داشته و از طرفی به دلیل انعطاف بالا امکان جمع شدن در حجم کوچکتر را جهت حمل و نقل راحت تر خواهد داشت. در مدل هایی که از فریم و پایه برای نصب استفاده شده، آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه با روکش ضد زنگ، متریال استفاده شده برای پایه ها خواهد بود. این آلیاژ با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد.
در پکیج بسیاری از مدل های تولید شده از استخر ویلا عمیق اینتکس و بست وی لوازم جانبی پر کاربردی قرار داده می شود که از رایج ترین و مهمترین آنها می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد. پمپ تصفیه در مدل های فیلتری و شنی تولید شده که مدل شنی دارای قدرت تصفیه سازی و شفاف سازی بیشتری نسبت به مدل فلیتری می باشد. زیرانداز و درپوش دو لوازم کاربردی دیگری بوده که جهت محافظت از کف و آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای استفاده راحت تر از استخر های عمیق یک نردبان مجزا با قابلیت نصب جداگانه برای آنها در نظر گرفته می شود.

برای خرید استخر پیش ساخته عمیق در مدل های مختلف می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا به دو روش تلفنی و حضوری اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود. برای احداث استخر ارتفاع زیاد نیز می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره ببرید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند.