استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته برزنتی بست وی مدل 5612A

از {{model.count}}

bestway 5612A above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته برزنتی بست وی با طول 6.5 متر، یکی از بلند ترین استخر پیش ساخته خانگی و ویلایی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات و شنا در فضای باز و بسته استفاده می شود. این محصول قابلیت نصب روی زمین و داخل زمین را داشته و امکان راه اندازی سریع یک روزه را خواهد داشت. استخر بست وی دارای لوازم جانبی مهمی از جمله پمپ تصفیه شنی، نربان و ... نیز می باشد.

استخر پیش ساخته برزنتی بست وی با پمپ تصفیه آب شنی، یکی از پر کاربرد ترین استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که با ابعاد نصب شده (طول: 640 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) و ظرفیت آب 19281 لیتر نه تنها بهترین گزینه برای شنا و تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی نیز بسیار پر کاربرد خواهد بود. احداث استخر پیش ساخته برزنتی بزرگ به صورت روکار و توکار امکان پذیر بوده از همین رو هم به عنوان استخر متحرک و هم به عنوان استخر ثابت قابل استفاده می باشد.

اجزای تشکیل دهنده این استخر شامل بدنه نگهدارنده و فریم های نصب شونده بوده که می توانید از نصاب فروشگاه مستر اینتکس برای احداث استخر پیش ساخته خود بهره مند شوید. جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی مقاوم و مشابه با برزنت ایجاد کرده است از همین رو در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود بنابراین می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید. این بدنه در کنار ضخامت بالای خود انعطاف بالایی نیز داشته تا به راحتی در ابعاد کوچکی جمع شده و توسط وسیله های نقلیه صندوق دار و باری حمل شود.

این بدنه به وسیله فریم و پایه های آلومینیومی گالوانیزه راه اندازی شده و شکل می گیرد. آلیاژ به کار برده شده در فریم ها کاملا ضد زنگ بوده و در کنار داشتن وزن سبک دارای تحمل فشار بالایی می باشند. گفتنی است که استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی به همراه خود یک پمپ تصفیه شنی با قدرت تصفیه 5678 لیتر در ساعت، یک نردبان، یک درپوش و یک کلر زن به عنوان مهمترین لوازم جانبی دارد. جهت خرید استخر پیش ساخته برزنتی کافیست سفارش خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۶۴۰ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
عمق
۱۲۲ سانتی متر
ظرفیت
19281 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۳۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...