استخر بادی

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی مدل 53093

از {{model.count}}

bestway 53093 baby slide pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی مدل 53093 یکی از محصولات بادی جذاب شرکت Bestway می باشد که تولید سال 2021 بوده و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. وزن بسته بندی این محصول 4.9 کیلوگرم و جنس بدنه آن نیز از وینیل است. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری را در مورد این محصول مطالعه بفرمایید.

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی مدل 53093 یک استخر بادی بچگانه بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد که از سری تولیدات شرکت بست وی بوده، که به تازگی روانه بازار شده است. این شرکت همچون شرکت اینتکس، یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات بادی در دنیا می باشد که تا به امروز توانسته است تا با تولید محصولات با کیفیت، رضایت تمامی افراد را جلب بنماید. این بار نیز با تولید این استخر بادی ارزان، که از ساختار سرسره ای برخوردار می باشد، فروش فوق العاده ای را تجربه نموده و محصولی با کیفیت را به دست خریداران این محصول رسانده است.

همانطور که تصاویر محصول مشاهده می کنید، این استخر بادی دارای رنگ بدنه ای می باشد که ترکیب شده از رنگ های آبی، سبز و قهوه ای بوده و برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است. از این محصول می توان درون حیاط و یا پشت بام منزل استفاده نمود. جنس بدنه آن نیز همانند دیگر محصولات بادی، از وینیل تولید گردیده است. وینیل از مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و همینطور دوام بالایی در مقابل پوسیده شدن دارد. این امر سبب می شود تا افراد بتوانند مدت زمان طولانی تری را از این محصول استفاده کنند.

وزن بسته بندی استخر بادی ارزان بست وی نیز 4.9 کیلوگرم است. با توجه به ابعاد بسته بندی مناسبی که دارد، امکان حمل و جابجایی آسان را به افراد می دهد. ابعاد استخر نیز تشکیل شده است از طول: 295 سانتی متر، عرض: 199 سانتی متر و ارتفاع: 130 سانتی متر. شما می توانید برای خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی، از طریق سایت مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و یا سایر محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۹۵ سانتی متر
عرض
۱۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۰ سانتی متر
وزن
۴.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای آبپاش
دارای سرسره بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...