استخر بادی

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 58426

از {{model.count}}

intex 58426 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه اینتکس با طراحی بدنه گرد و دیواره ای با سه حلقه بادشو متصل شده از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر بادی تولید شده برای استفاده به منظور تفریحات آبی و به عنوان استخر توپ بادی در فصول گرما عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر بادی بچه گانه اینتکس یکی از سبک ترین و ارزان ترین استخر بادی تولید شده برای استفاده در فضای باز و بسته جهت تفریحات آبی و توپی کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر بادی گرد کودک دارای بدنه ای با سه حلقه بادشو به هم متصل شده بوده که هر حلقه بادشو از یک دریچه باد مجزا برخوردار است بنابراین برای راه اندازی آن می بایست از سه دریچه هوا اقدام به باد زدن کرد. این استخر بادی ارزان بچه گانه از ساختار کف ساده برخوردار بوده به همین دلیل در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده کنید.

این محصول با توجه به طراحی خود می تواند به عنوان استخر توپ بادی بچه گانه نیز استفاده شود. این محصول ابعاد راه اندازی شده (قطر: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 33 سانتی متر) داشته از همین رو قادر است تا مقدار 330 لیتر آب را در درون خود جای دهد. جنس بدنه و متریال مهم ترین ویژگی بوده که در تولید انواع محصولات بادی به آن اهمیت بالایی داده می شود زیرا که در طول عمر آنها بسیار موثر است. متریال استفاده شده برای این استخر از پلاستیک PVC با رویه وینیل بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد.

از طرفی استفاده از این استخر بادی کودکان در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. در صورت جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و نحوه استفاده درست از آن تا سال طول عمر خواهد داشت. این متریال انعطاف بالایی داشته تا به راحتی در ابعاد کوچکی جمع شده در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده باشد. برای خرید استخر بادی بچه گانه گرد کودک با طراحی ساده کافیست این کالا را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

قطر
147 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
ظرفیت آب
330 لیتر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دیواره با سه حلقه بادشو
دارای سه دریچه باد مجزا
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 2 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...