لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28041

از {{model.count}}

intex 28041 pools solar and cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28041، مناسب برای استخر پیش ساخته گرد اینتکس با ابعاد 5.48 متر می باشد. درب پوش استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی نسبت به آسیب دیدگی می باشد که با نصب آن بر روی استخر خود از ورود گرد و غبار به داخل آن جلوگیری می شود. برای خرید روکش استخر پیش ساخته می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس و نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته های ساخت اینتکس و سایر برندها دارای یک سری لوازم جانبی و یدکی هستند که استفاده از آنها موجب افزایش طول عمر آنها خواهد شد و همچنین موجب می شود که کارکرد استخر پیش ساخته شما بهتر شود. روکش استخر پیش ساخته نیز یکی از این لوازم یدکی ها می باشد که در برخی استخر پیش ساخته ها به صورت پیش فرض در بسته بندی آنها قرار دارد و برخی دیگر نیز وجود ندارد. با خرید روکش استخر می توانید از ورود گرد و غبار و اشیای اضافی به داخل استخر خود جلوگیری کنید که این موضوع موجب می شود که آب داخل استخر تمیز تر بماند.

همانطور که میدانید استخر پیش ساخته ها دارای انواع مختلفی هستند، طراحی ساخت و ابعاد آنها با یک دیگر متفاوت هستند و برای هر کدام از آنها شرکت اینتکس یک سری لوازم یدکی مخصوص تولید کرده است. این روکش استخر دارای ابعادی برابر با 549 سانتی متر به قطر که مناسب برای استخر پیش ساخته هایی می باشد که دارای طراحی گرد شکل و ابعاد 549 سانتی متر دارند. جنس روکش استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. با خرید این روکش می توانید در زمانهایی که از استخر خودتان استفاده نمیکنید آن را روی استخر بکشید و از نفوذ گرد و غبار و اشیای اضافی به داخل آن جلوگیری کنید. برای خرید و قیمت روکش استخر پیش ساخته گرد اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
رنگ
طوسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...