مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی پارچه ای طرح نقطه ای مدل MB149

از {{model.count}}

MB 149 bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی پارچه ای با طرح نقطه ای یکی از انواع مبل راحتی شنی طرح دار با قطر 1 متر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای، استراحت های روزمره، مطالعه و ... در فضای باز و بسته بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه خواهد بود.

خرید مبل شنی پارچه ای با طرح نقطه ای، یکی از انواع مبل بین بگ طرح دار عرضه شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که برای استفاده در منزل، ویلا و فضای باز مناسب خواهد بود. مبل راحتی شنی اینتکس در واقع تولید داخل توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که از پارچه جیر طرح دار برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. این نوع پارچه که دارای رنگبندی مختلفی نیز بوده، به سادگی امکان جدا شدن از بدنه اصلی را جهت شستشو با ماشین لباس شویی خواهد داشت. این کار توسط دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف صورت می گیرد.

مواد تشکیل دهنده این مبل شنی یک نفره از یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا بوده که در برخی از مدل های تولید شده نیز با موادی همچون ابر و یا الیاف ترکیب می شود. نوع مواد داخلی در قیمت مبل هپی چیر موثر بوده که می توانید قبل از سفارش محصول مورد نظر، نوع استفاده از مواد داخلی را در دستور کار تولید قرار دهید. در بین بگ پارچه ای یک آستر در داخل بدنه استفاده شده که برای نگهداری مواد داخلی کاربرد دارد از همین رو امکان تعویض راحت تر پوسته بیرونی و شارژ مواد داخلی را فراهم می سازد.

ابعاد مبل شنی خانگی اینتکس برابر با (قطر: 100 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده به همین جهت می توانید از آن برای تمامی سنین استفاده کنید. با توجه به وزن سبک پارچه و مواد داخلی، وزن مجموع این مبل راحتی حدود 4 الی 5 کیلوگرم بوده تا به سادگی قابل حمل و جا به جایی باشد. برای خرید مبل شنی پارچه ای با طرح نقطه ای کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش حضوری و تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

مبل شنی پارچه ای با طرح نقطه ای، یکی از انواع مبل راحتی شنی با پارچه طرح دار بوده که در رنگبندی مختلف توسط فروشگاه مستر اینتکس تولید و عرضه می شود. این مبل بین بگ شنی در واقع برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا و حتی فضای باز گزینه مناسبی بوده و راحت ترین فضا را برای استراحت های روزمره ایجاد می کند از همین رو می تواند برای مطالعه، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و ... کاربرد داشته باشد. یک مبل شنی قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و با توجه به نوع متریال های استفاده شده برای تولید آن، گزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به خرید مبل بادی و انواع مبل چوبی و فلزی خواهد بود در نتیجه تا کنون از طرفداران زیادی برخوردار بوده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر جزئیات ساخت این محصول خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

مبل شنی با پارچه طرحدار

طراحی و ساختار بدنه مبل شنی

طراحی و ساختار ظاهری بدنه مبل شنی 1 نفره به صورت گرد بوده از همین رو فضای خوبی را برای نشستن در حالت های مختلف به مصرف کنندگان می دهد. مهمترین خصوصیت در طراحی بدنه داشتن انعطاف پذیری و حالت پذیری بالای آن بوده به همین دلیل باعث می شود تا هنگام استفاده با توجه به آناتومی بدن افراد، شکل لازم را به خود بگیرد. قابلیتی که مستقیما مربوط به نوع متریال استفاده شده در داخل بدنه می باشد. زمانی که این مبل را پس از تولید تحویل بگیرید، ظاهری حالت نگرفته داشته بنابراین پس از استفاده تکیه گاه های دست و کمر روی مبل شکل می گیرند. با توجه به حالت پذیری مبل هپی چیر شنی می توانید هر بار حالت های ظاهری این محصول را قبل از استفاده تغییر دهید.

جنس بدنه و متریال داخلی مبل شنی

جنس بدنه بدنه اصلی و پوسته بیرونی از پارچه جیر بوده که از نوع طرح دار می باشد. پارچه مازراتی به کار برده شده از دوخت های مقاومی برخوردار بوده و به دلیل داشتن رنگبندی، بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. در داخل بدنه یک پارچه آستری برای نگهداری مواد داخلی استفاده شده تا به راحتی مواد درون مبل را تعویض و یا شارژ کنید.

جنس پارچه بیرونی مبل شنی

پارچه مازراتی نوعی پارچه جیر با ضخامت بالا بوده که قابلیت شستشو توسط انواع ماشین لباس شویی را دارد. برای این کار می توانید از دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف پوسته بیرونی را به سادگی جدا کرده و شستشو دهید. همچنین از این قسمت به راحتی شارژ مواد داخلی امکانپذیر خواهد بود.

متریال مواد داخلی مبل شنی

یونولیت خرد شده و تفکیک شده متریال اصلی استفاده شده در این مبل شنی خانگی بوده از همین رو نرمی و انعطاف را ایجاد می کند. این مواد می تواند به صورت ترکیبی با ابر یا الیاف نیز در داخل مبل استفاده شود تا کمی از نظر میزان راحتی و طول عمر بیشتر (از نظر نشست مواد) متفاوت باشد. شما می توانید حتی از مواد الیاف نیز به صورت تک در مبل مورد نظر استفاده کنید از همین رو می توانید علاوه بر رنگ، نوع مواد داخلی را نیز در دستور کار تولید قرار دهید.

مواد داخلی هپی چیر و مبل شنی

ابعاد، وزن و سایر مشخصات مبل شنی

ابعاد مبل شنی پارچه ای اینتکس برابر با (قطر: 100 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که برای استفاده تمامی سنین مناسب خواهد بود. وزن آن حدود 6 الی 7 کیلوگرم بوده به همین دلیل به سادگی قابل جا به جایی خواهد بود. برای خرید مبل شنی پارچه ای طرح دار کافیست سفارش خود را به روش تلفنی یا آنلاین در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما تولید و ارسال شود.

قطر
۱۰۰ سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...