اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی اینتکس کودک مدل 44670

از {{model.count}}

intex 44670 punching toy bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کیسه بوکس بادی اینتکس کودک مدل 44670 ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشد این محصول با پر کردن قسمت زیرین آن با آب قابل استفاده خواهد بود. برای خریداری کیسه بوکس بادی و استعلام قیمت کیسه بوکس بادی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید. این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

کیسه بوکس بادی اینتکس کودک مدل 44670 یک محصول بادی تفریحی برای کودکان می باشد که با خرید کیسه بوکس بادی ایتنکس می توانید تفریحات سالم و مهیج برای کودکتان فراهم کنید. این کیسه بوکس بادی دارای طرح های متنوعی می باشد که در هنگام ثبت سفارش می توانید طرح مورد نظر خود را خریداری کنید. جنس بدنه ی این محصول از وینیل ساخته شده است که ضد حساسیت و ضد بو می باشد. ابعاد این کیسه بوکس بادی نسبت به طرح آن متنوع می باشد.

طرح بوکس دارای ابعادی برابر با 86 سانتی متر به ارتفاع و 51 سانتی متر به عرض می باشد، طرح کشتی گیر نیز برابر 91 سانتی متر به ارتفاع و 66 سانتی متر به عرض می باشد. برای استفاده از این محصول باید قسمت پایینی آن را پر از آب کنید و بعد از پر کردن قسمت پایینی، کل آن را توسط پمپ باد پر از باد کنید. برای خرید کیسه بوکس بادی می توانید آن را فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. مستر اینتکس نمایندگی اینتکس می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا بفروش می رساند.

قطر
66 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
وزن
500 گرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
دارای طرح متنوع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...