لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس مدل 28016

از {{model.count}}

intex 28016 portable pool solar

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته مستطیلی فریمی مدل سولار از بهترین کاور استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت پوشش آب و جلوگیری از ورود آلودگی و زباله مورد استفاده قرار می گیرد. این روکش دارای قابلیت گرم کردن جزئی آب و همچنین کاهش تبخیر آب بوده به همین دلیل برتری بالایی نسبت به مدل های ساده دارد.

درپوش استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس مدل سولار، از جدید ترین و بهترین روکش استخر پیش ساخته در ابعاد 5 متری بوده که تنها برای مدل فریمی مستطیلی قابل استفاده می باشد. این درپوش استخر آماده اینتکس دارای ساختار رویه مشبک بوده و باعث ایجاد یک لایه عایق شده است. خاصیت سولار در این کاور استخر پیش ساخته موجب جذب نور آفتاب و گرم شدن آب تا 3 الی 4 درجه سانتی گراد خواهد شد. حفظ دما و گرم نمودن جزئی آب در کنار بستن راه نفوذ زباله ها و آلودگی از مهمترین ویژگی این محصول به شمار می رود.

درپوش استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس در واقع برای استخر 549 در 274 سانتی متر مناسب بوده و به دلیل نوع متریال به کار برده شده در خود، در کاهش تبخیر آب بسیار موثر خواهد بود. این کالا دارای وزن 3.5 کیلوگرمی بوده و توسط یک ساک حمل مخصوص به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

وزن
3.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب استخر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...