شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی شنا بست وی طرح یونیکورن مدل 36159

از {{model.count}}

bestway 36159 inflatable unicorn swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی شنا بست وی طرح یونیکورن مدل 36159 یک تیوپ شنا با ساختار سه بعدی می باشد که به طرح یک اسب تک شاخ ساخته شده و برای کودکان و بزرگسالان از جذابیت بالایی برخوردار است. این محصول دارای تحمل وزن 90 کیلوگرم می باشد. جنس بدنه آن نیز تولید شده از وینیل بوده و می توانید جزیئیات دقیق تر را در ادامه مشاهده بفرمایید.

حلقه بادی شنا بست وی طرح یونیکورن مدل 36159 از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین محصولات بادی تولید شده توسط besyway می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار عرضه شده است. این تیوپ شنا همانطور که از نام و تصاویر آن پیداست به شکل یک اسب تک شاخ بوده که با نام یونیکورن نیز شناخته می شود. این محصول مناسب استفاده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است. از این شناور بادی استخر می توان داخل استخر، استخر پیش ساخته، دریا و دیگر مکان های آبی برای تفریحات آبی در کنار دوستان و یا خانوادده خود استفاده نمود.

از مزیت های این حلقه شنا نسبت به سایر حلقه های می توان به دارا بودن طرح سه بعدی آن اشاره نمود. همچنین این محصول نسبت به شناور های بادی و تشک بادی روی آب از قیمت مناسب تری برخوردار است. جنس بدنه این حلقه شنا ارزان از وینیل می باشد. این متریال از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده که از دوام بالایی برخوردار بوده و کاملا ضد حساسیت می باشد. تحمل وزن این محصول 90 کیلوگرم است. ابعاد آن نیز تشکیل شده از طول: 110 سانتی متر، عرض: 80 سانتی متر و ارتفاع: 71 سانتی متر می باشد.

وزن بسته بندی آن 600 گرم و ابعاد بسته بندی آن نیز 19×19×5 سانتی متر بوده که ابعادی کم حجم را داشته و به افراد امکان جابجایی آسان را می دهد. شما می توانید برای خرید حلقه شنا و یا مشاهده قیمت تیوپ شنا بست وی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۱۰ سانتی متر
عرض
۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
600 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...