استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51117

از {{model.count}}

bestway kids inflatable pool model 51117

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 51117 از دیگر تولیدات کمپانی بست وی می باشد که در سال 2020 تولید و روانه بازار شده است. این استخر بادی از دارای طراحی بدنه بسیار جذاب و زیبایی می باشد که قابل استفاده درون حیاط و یا فضای بسته است. در ادامه به جزئیات بیشتر این استخر بادی گرد خواهیم پرداخت.

استخر بادی گرد بست وی با طرح چهار رینگی از سری استخر بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد بست وی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که انواع محصولات بادی اعم از استخر بادی ، تخت بادی ، تشک بادی ، کاناپه بادی ، وان بادی و قایق بادی را تولید می کند. این استخر بادی طراحی گرد چهار رینگی دارد که هر رینگ این استخر بادی دارای یک رنگ خاص می باشد که زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. ابعاد این استخر بادی برابر است با 157 سانتی متر به قطر ، 46 سانتی متر به ارتفاع می باشد که ظرفیت آبی برابر با 522 لیتر دارد شایان ذکر است که کف این استخر بادی به صورت باد شو نیست.

جنس بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و ضد حساسیت می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده از این استخر بادی می توانید در حیاط و داخل خانه استفاده کنید البته در فصول سرد می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. رنگ های به کار رفته در ساخت این محصول به ترتیب از بالا به پایین عبارت اند از : سبز ، زرد ، صورتی ، سرمه ای می باشد که می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. برای خرید این استخر بادی کودک می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید نمایندگی محصولات بادی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. برای باد کردن این استخر بادی می توانید از انواع پمپ باد که در فروشگاه اینتکس موجود می باشند استفاده کنید.

قطر
157 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
ظرفیت آب
522 لیتر
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...