استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 54009

از {{model.count}}

bestway 54009 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی مستطیلی بست وی یکی از بزرگترین استخر بادی تفریحی تولید شده برای استفاده در فضای باز منازل شخصی و ویلا بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای بدنه دوجداره با ساختار مقاوم بوده از همین رو امکان تکیه دادن به دیواره ها فراهم می باشد. استخر بادی بزرگ بست وی قابل استفاده برای سنین مختلف بوده و دارای یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف برای تعویض آسوده تر آب می باشد.

استخر بادی تفریحی جذاب و دوست داشتنی در فصل تابستان و هوای گرم می باشد. این محصول در بین عموم مردم محبوبیت بالایی را کسب کرده است. بعضی از استخرهای تولید شده مناسب برای استفاد بزرگسالان نیز می باشد. استخر بادی بست وی از جنس پی وی سی ساخته شده است که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و دمای آب از خودش نشان می دهد.

پی وی سی استخر بادی ضد حساسیت و ضد بو می باشد و هیچ گونه آسیبی به فرزند شما نمی رساند. ابعاد این استخر بادی عمیق برابر است با 305 سانتی متر طول، 183 سانتی متر عرض و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر دارد . با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول ظرفیت 1161 لیتر آب را داد و البته از این محصول می توانید برای بزرگسالان نیز استفاده کنید. ساختار کلی این محصول به صورت سه لایه پی وی سی باد شو ساخته شده است که نسبت به یک دیگر مجزا هستند و هر کدام از این استخرها دارای دریچه ی باد شود جداگانه هستند. برای باد کردن استخر بادی نیز می توانید از انواع پمپ های باد استفاده کنید.

کف این محصول یک عدد شیر تخلیه قرار گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید آب داخل آن را خالی کنید. گفتنی است که از این محصول می توانید به عنوان استخر بادی توپ نیز استفاده کنید. در فصل های سرد با جا به جایی استخر به داخل منزل و با ریختن توپ در داخل آن، می توانید آن را به استخر توپ تبدیل کنید. برای خرید استخر بادی بست وی می توانید از مستر اینتکس، نمایندگی فروش اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
305 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
1161 لیتر
وزن
7.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دیواره دو جداره
دارای بدنه با سه دریچه باد
قابل استفاده برای تمامی سنین
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...