استخر بادی

پارک بادی بست وی مدل 53346

از {{model.count}}

bestway 53346 inflatable game park

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارک بادی بست وی مدل 53346 محصولی جذاب و از سری محصولات بادی Bestway می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و از وسایل بازی بسیار جذابی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

پارک بادی بست وی مدل 53346 از سری محصولات جذاب و بسیار زیبای شرکت Bestway می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار گردیده است. این پارک بادی که با نام مجموعه بازی بادی نیز شناخته می شود، یک وسیله تفریحی برای تفریحات آبی کودکان به شمار رفته که به صورت چند منظوره طراحی گردیده است. این مجموعه دارای سرسره بادی، استخر بادی و سایر اسباب بازی های بادی می باشد. به وسیله این محصول کودکان می توانند در فصل تابستان، درون حیاط منزل به تفریحات آبی پر نشاط پرداخته و به همراه دوستان خود اوقات فراغت به یاد ماندنی ای را سپری کنند.

رنگ بدنه این محصول تشکیل شده از رنگ های آبی، زرد و نارنجی می باشد که هارمونی رنگی بسیار زیبایی را پدید آورده و برای کودکان بسیار جذاب می باشد. یک عدد آبپاش در قسمت پایین سرسره و در قسمت لبه استخر تعبیه گردیده است که به وسیله شلنگ داخلی کار می کند. جنس بدنه این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی و اینتکس، از وینیل می باشد. وینیل یا PVC متریالی شبیه به پلاستیک بوده که از دوام بسیار بالایی برخوردار است. از مزیت های این متریال می توان به مقاومت بسیار خوب در مقابل تابش مستقیم خورشید اشاره نمود.

ابعاد تشکیل دهنده این محصول عبارت است از طول: 434 سانتی متر، عرض: 284 سانتی متر و ارتفاع: 266 سانتی متر. با وجود ابعاد بسته بندی مناسبی که دارد امکان جابجایی راحت این محصول را به افراد می دهد. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و یا کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
434 سانتی متر
عرض
284 سانتی متر
ارتفاع
266 سانتی متر
وزن
24 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش
دارای سایبان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...