تشک بادی با بدنه برزنتی مناسب مسافرت می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه برای داشتن استراحت لذت بخش در سفر باشد. تشک بادی عموما دارای بدنه ای از پی وی سی بوده و توانایی استفاده در همه مکان ها از جمله فضاهای باز را ندارد و ممکن است در مدت زمان کوتاهی پس از استفاده دچار آسیب دیدگی شود. اما شرکت اینتکس اقدام به تولید محصولی با کف برزنتی نموده است. تشک بادی برزنتی اینتکس یک محصول ایده آل برای استفاده در مسافرت و کمپ می باشد که دارای رویه ای مخملی و ضدتعریق می باشد و علاوه بر استحکام، راحتی دوچندان نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

ویژگی های مهم تشک بادی مناسب سفر چیست؟

۱. استفاده از برزنت در بخش کف محصول جهت افزایش مقاومت در برابر اشیا نوک تیز و سنگ ریزه های موجود در طبیعت.

۲. رویه طبی و استاندارد برای جلوگیری از ایجاد دردهای ناشی از استفاده طولانی مدت.

۳. ضدتعریق بودن رویه محصول و مناسب برای استفاده خواب شب.

۴. ابعاد استاندارد برای استفاده در چادر مسافرتی.

۵. تحمل وزن بالا و مقاومت محصول در برابر فشار.

ابعاد تشک بادی برزنتی سفری

تشک بادی های تولید شده توسط شرکت اینتکس عموما دارای سایزبندی بوده و مناسب برای استفاده یک و دو نفر هستند. تشک بادی برزنتی یک نفره با عرض 67 سانتی متر کوچکترین محصول این خانواده می باشد که دارای بدنه ای ساخته شده از پی وی سی وینیل و رویه مخملی ضدتعریق می باشد. همانطور که ذکر شد این محصول دارای کف برزنتی بوده و از مقاومت بالایی در برابر وزن و فشار برخوردار است. 

تحمل وزن این تشک بادی مسافرتی 136 کیلوگرم بوده و مناسب تمام سنین می باشد. طول 184، عرض 67 و ارتفاع 17 سانتی متری محصول سبب این شده است تا بتوانید به راحتی از این محصول در داخل چادر مسافرتی نیز استفاده نمایید. 

تشک بادی یک نفره اینتکس عرض 67 سانتی متر

تشک بادی سفری عرض 72 سانتی متر دیگر محصول تولید شده توسط شرکت intex می باشد که این محصول نیز همانند محصول عرض 67  می باشد و تفاوت این دو کالا تنها در ابعاد بوده و این کالا نیز از مقاومت بالایی برای استفاده در فضای باز برخوردار است.

بزرگترین تشک تولید شده با کف برزنتی توسط شرکت اینتکس و آخرین محصول این خانواده نیز دارای 127 سانتی متر عرض بوده و مناسب استفاده دو نفر می باشد. تحمل وزن این کالا 273 کیلوگرم و دارای طول 193، عرض 127 و ارتفاع 24 سانتی متری می باشد. وزن این کالا 3100 گرم بوده و به راحتی توانایی جابجایی این محصول را خواهید داشت. ابعاد پکیج نسبتا کوچک محصول نیز به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید تشک را در داخل کوله پشتی خود نیز قرار دهید.


ویژگی ها و خصوصیت های تشک بادی:

از ویژگی های مهم تشک بادی بدنه با کیفیت آن است که در بخش های قبل به آن پرداختیم. دیگر ویژگی مهم در انتخاب تشک بادی قابل تعمیر بودن آن است. بسیاری از محصولات متفرقه این امکان را نداشته و مشکلات بسیاری را برای شما پیش خواهند آورد. شرکت اینتکس اقدام به تولید محصولاتی نموده است که در صورت بروز مشکل به راحتی قابل تعمیر می باشند. تشک بادی برزنتی نیز از این امر مستثنی نبوده و به کمک چسب های تعمیرات مخصوص می توانید اقدام به تعمیر آن ها کنید.

از دیگر خصوصیت های تشک بادی می توان به داشتن پمپ باد اشاره نمود. برخی از تشک های بادی تولید شده توسط شرکت های معتبر همچون اینتکس و بست وی دارای پمپ باد سرخود می باشند. این پمپ ها عموما نیاز به برق مستقیم دارند اما برخی از این محصولات دارای پمپ های باطری خور، فندکی یا شارژی نیز می باشند. اما نمونه دیگری از تشک بادی نیز وجود دارد که دارای پمپ باد دستی بوده و به سبب اقتصادی بودن، توانسته است توجه بسیاری برا به خود جلب کند.

ساک حمل موجود در پکیج برخی از محصولات را نیز می توان از ویژگی های مثبت محصولات اشاره نمود که به سهولت در جابجایی محصول و جلوگیری از آلودگی آن کمک بسزایی خواهد کرد. البته مدل های بسیار کمی از محصولات شرکت های اینتکس و بست وی دارای ساک برای حمل محصول می باشند.

تشک بادی دو نفره سفری اینتکس  تفاوت تشک بادی برزنتی کمپینگ و خانگی:

جنس بدنه: از مهم ترین تفاوت های این دو دسته از محصولات جنس بدنه آن هاست. عموما تشک بادی خانگی دارای بدنه هایی کاملا از پی وی سی وینیل بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت و جایگزین تخت خواب های مرسوم می باشند. اما تشک بادی های مخصوص سفر اکثرا دارای کف هایی ساخته شده از برزنت می باشند تا توانایی تحمل وزن بالا و فشار زیاد را داشته باشند.

ابعاد: اندازه تشک بادی نیز دیگر تفاوت مشهود در تشک بادی ها می باشد که معمولا تشک بادی طبی خانگی دارای ابعاد بزرگتری به نسبت مدل های کمپینگ دارند که این ویژگی برای سهولت در حمل و کم شدن وزن برای جابجایی ساده و همچنین جای گذاری ساده آن داخل چادر مسافرتی می باشد.

الیاف داخلی: در تولید محصولات کمپینگ عموما از الیاف کمتری استفاده می شود تا وزن محصول کاهش یابد. اما در تشک بادی های تولید شده برای داخل منزل، شاهد الیاف های طولی و عرضی هستیم تا نهایت راحتی را برای شما به ارمغان بیاورند. 

وزن و تحمل وزن: وزن تشک بادی خانگی معمولا بیشتر از محصولات کمپینگ می باشد. این به دلیل الیاف داخلی می باشد. اما تحمل وزن محصولات سفری عموما بیشتر از محصولات طبی خانگی می باشند تا بتوان با اطمینان بیشتری از این محصولات در طبیعت استفاده کرد.

پمپ باد:  تشک بادی های تولید شده برای استفاده در منزل در صورت داشتن پمپ، بصورت برقی می باشند زیرا دسترسی به برق مستقیم در خانه بسیار ساده است. اما در تولید تشک بادی کمپینگ عموما از پمپ باد شارژی، یو اس بی، پدالی و یا دستی استفاده می شود تا به راحتی در کمپ بتوانید محصول خود را باد نموده و از آن استفاده نمایید.


قیمت انواع تشک بادی

قیمت یک تشک بادی نمی تواند به تنهایی کیفیت محصول را مشخص کند اما شرکت اینتکس اکثر محصولات خود را بصورت اقتصادی عرضه می کند تا بتواند طیف گسترده تری از مشتریان را پوشش دهد. گاها تفاوت قیمت در تشک های بادی تولید شده شرکت های اینتکس و بست وی به دلیل ابعاد و تحمل وزن می باشد. اما مهم ترین دلیل تفوت قیمت انواع تشک بادی، جنس بدنه آن هاست. بدنه های ضخیم تر نیاز به متریال بیشتر بوده و به طبع دارای قیمت های بالاتری نیز می باشند. 

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصولات پمپ باد است. همانطور که اشاره شد برخی از تشک های بادی دارای پمپ باد متصل به بدنه بوده که این دسته از محصولات معمولا دارای بیشترین قیمت می باشند. همچنین دارای بودن ساک حمل و یا بالش بادی نیز در برخی از مدل ها سبب افزایش قیمت محصولات خواهد شد.

سال تولید محصولات بادی نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم در زمان خرید محصولات می باشد. شما می بایست بروز ترین کالا را خریداری کنید تا علاوه بر برخورداری تشک از عمر بالاتر، از جدیدترین تکنولوژی های استفاده شده در محصولات شرکت ها نیز استفاده کنید. از این رو می توان گفت محصولات بروز عموما دارای قیمت هایی بالاتر به نسبت محصولات قدیمی هستند. 

تشک بادی اینتکس با پمپ باد

پرسش و پاسخ

آیا تشک بادی قابل تعمیر است؟ بله، اکثر محصولات شرکت های اینتکس و بست وی قابل تعمیر می باشند.

تعمیر محصولات کار سختی است؟ خیر، معمولا مشتریان به کمک چسب های مخصوص اقدام به تعمیر محصولات می کنند. البته در صورت نیاز شرکت مستر اینتکس دارای تعمیرکاران مجرب می باشد.

تشک بادی پمپ باد دارد؟ برخی از محصولات دارای پمپ باد و برخی فاقد آن می باشند.

پمپ باد موجود در بسته بندی برقی است؟ بسته به نوع محصول می تواند برقی،‌شارژی، USB، دستی و یا پدالی باشد.

تشک بادی ساک حمل دارد؟ بعضی از مدل ها دارای ساک حمل هستند.

تشک بادی برای کودک نیز قابل استفاده است؟ بله، تشک های بادی شرکت های اینتکس و بست وی به دلیل ارتفاع کم و ایمنی بالا محدودیت سنی ندارند.

آیا تشک بادی قابل شستشو است؟ تشک های بادی در همه موارد دارای کف ضدآب می باشند و محدودیتی در اثر برخورد آب و یا رطوبت با کف محصول ندارند. اما رویه های تولید شده از جنس جیر در برابر شستشو مقاوم نیستند و باعث بدبو شدن و یا ناکارآمد شدن محصول می شوند. از این رو بهترین راه برای تمیز کردن تشک استفاده از ابر یا اسفنج نم دار به همراه شوینده های معمول است.


جمع بندی

استفاده از تشک بادی مناسب در مسافرت می تواند یک سفر و استراحت لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. ویژگی های مهم در انتخاب تشک بادی را می توان ابعاد، تحمل وزن، جنس بدنه،‌ وزن و قیمت آن اشاره نمود. برای استفاده از تشک بادی برای مدت طولانی نیاز به رعایت چندین نکته می باشید تا عمر محصول خود را بالا برده و نگران بروز مشکل برای محصول نباشید.

تمامی محصولات موجود در دسته بندی تشک بادی شرکت مستر اینتکس بصورت استاندارد بوده که علاوه بر این شامل ضمانت و خدمات پس از فروش نیز می شوند که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در تماس باشید.