کاناپه بادی تخت خواب شو

کمی صبر کنید...

دسته‌بندی


کاناپه بادی چیست؟

فروش انواع کاناپه بادی یک نفره و کاناپه بادی دو نفره اینتکس و بست وی در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس، مستر اینتکس. فروشگاه کاناپه بادی با قیمت ارزان، عرضه کننده انواع کاناپه بادی تخت شو و کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس، کاناپه بادی چندکاره، کاناپه بادی چند حالته اینتکس و بست وی، قیمت انواع تخت بادی مبل شو و تخت خواب صندلی شو، کاناپه بادی طبی راحتی، کاناپه بادی سفری و فروش کاناپه بادی ۵ کاره، قیمت کاناپه بادی تختخوابشو اینتکس، کاناپه بادی کامفورت و فروش انواع کاناپه های بادی اینتکس و بست وی چندکاره به همراه خدمات پس از فروش.

خرید کاناپه بادی


تفاوت کاناپه بادی با کاناپه چوبی و فلزی

مهمترین تفاوتی که میان انواع کاناپه بادی با انواع کاناپه فلزی و چوبی وجود داشته در مقدار حجم و وزن آنهاست. قابل حمل و پرتابل بودن کاناپه بادی باعث می شود تا از این محصول نه تنها در منزل بلکه در محل کار، ویلا و باغ نیز استفاده کنیم زیرا که جا به جایی آنها با کمترین اشغال فضا و به سادگی صورت می گیرد. داشتن قیمت مقرون به صرفه تر نیز باعث می شود تا با صرف هزینه ای کمتر فضایی بسیار راحت برای خواب و نشستن ایجاد کند. راه اندازی و جمع شدن سریع از دیگر ویژگی هایی بوده که به هیچ عنوان نمی توان در هیچ مدل از کاناپه چوبی و فلزی آن را یافت.

مزایای کاناپه بادی

  1. قابلیت حمل به دلیل حجم و وزن کم در حالت جمع شده
  2. راه اندازی و جمع شدن آسان و سریع توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی
  3. تولید در دو نوع متریال رویه (پارچه ای و چرم) جهت کاربرد های مختلف
  4. امکان جا به جایی آسان و تبدیل به مبل و یا تختخواب تاشو در صورت نیاز
  5. خدمات و تعمیرات سریع و آسان با هزینه های بسیار کم
  6. قابلیت شستشوی آسان به صورت دستی

برند و شرکت تولید کننده کاناپه بادی

شرکت های بزرگی اقدام به تولید انواع کاناپه بادی چند کاره و کاناپه بادی تخت خواب شو می کنند که از جمله پر فروش ترین و پر طرفدار ترین آنها کاناپه بادی اینتکس و کاناپه بادی بست وی می باشد. برند های دیگری از جمله جیلانگ، سویلور، ویلانگ و ... نیز در این زمینه فعالیت دارند اما دو برندی که در ایران طرفداران بیشتری داشته اینتکس و بست وی می باشد. در حال حاضر شرکت اینتکس تنها یک مدل کاناپه بادی آن هم در رنگ مشکی تولید کرده که بیشترین آمار فروش را به دلیل راحتی و کیفیت بالای خود دارد در حالی که برند بست وی دارای تنوع در تولید کاناپه های خود می باشد.

کاناپه بادی اینتکس

کاناپه بادی بست وی












خصوصیت های موثر در قیمت کاناپه بادی

  • جنس و متریال کاناپه بادی:

مهمترین خصوصیت در تولید و استفاده از یک کاناپه بادی متریال و جنس بدنه آن می باشد به دلیل اینکه در کیفیت و طول عمر آنها موثر خواهد بود. هسته اصلی جنس بدنه تمامی کاناپه های تولید شده از پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برخی از مدل های از روکش جیر و برخی نیز از روکش چرم استفاده می شود. مدل هایی مانند کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره اینتکس که از روکش جیر یا همان مخمل بهره برده، محلی نرم و راحت و همچنین مقاوم در برابر تعریق ایجاد کرده در نتیجه برای استفاده طولانی مدت همچون خواب کاربرد خواهد داشت. مدل هایی که رویه چرم داشته می تواند بیشتر برای نشستن و حتی ماساژ مورد استفاده قرار بگیرد بنابراین یکی از عوامل موثر در قیمت کاناپه بادی متریال آن خواهد بود.

  • طراحی و ساختار بدنه کاناپه بادی:

معمولا کاناپه بادی هایی که تا کنون در بازار محصولات بادی عرضه شده اند دارای ساختار تاشو و چند کاره می باشند با این تفاوت که برخی دو کاره و سه کاره و برخی مدل ها نیز به صورت چند کاره تحت عنوان کاناپه بادی 5 کاره شناخته می شوند. قابلیت و خصوصیت چند کاره بوده به دلیل اتصال تشک بادی مجزا به بدنه اصلی می باشد. این تشک متحرک از بدنه اصلی قابل جدا شدن نبوده اما می تواند در حالت جمع شده و یا باز شده قرار بگیرد. در مدل های 5 کاره نیز علاوه بر این تشک تاشو، دریچه های هوای مجزایی برای تکیه گاه کمر و دست ها به کار برده شده تا امکان تبدیل کاناپه خود به تخت خواب را نیز داشته باشید.

کاناپه بادی تختخواب شو


  • ظرفیت و ابعاد کاناپه بادی:

کاناپه بادی یک نفره و کاناپه بادی دو نفره تنها ظرفیت های تولید شده در بازار توسط برند اینتکس و بست وی بوده اما برخی برند های متفرقه نیز اقدام به تولید کاناپه بادی 3 نفره نیز کرده اند. البته در این میان کاناپه 2 نفره اینتکس دارای عرض بیشتری نسبت به مدل های 2 نفره ساده داشته از همین رو فضای بیشتری را جهت نشستن 2 الی 3 نفر ایجاد می کند در نتیجه تمامی کاناپه های یک نفره یا تمامی کاناپه های دو نفره ابعادی یکسان با هم ندارند.

کاناپه بادی برای خواب یا نشستن؟

همانطور که اشاره کردیم، خاصیت چند کاره بوده یک کاناپه بادی باعث می شود تا علاوه بر نشستن روی آنها برای خواب و دراز کشیدن نیز مورد استفاده قرار بگیرد. تشک های تاشو متصل به بدنه اصلی که در برخی مدل ها یک عدد و مدل های دیگر 2 عدد بوده فضای بزرگی همچون تخت خواب بادی برای استراحت های طولانی مدت ایجاد می کنند. نکته ای که در این میان وجود داشته راحتی یک کاناپه برای خواب است. با وجود اینکه کاناپه ها فضای راحت برای خواب ایجاد کرده اما به هر حال برای خواب های بلند مدت شبانه نمی توانند جایگزین انواع تخت بادی شوند زیرا که تخت خواب بادی تنها مختص خواب تولید شده اما کاناپه ها به دلیل چند کاره بودن نمی توانند جایگزین یک تخت بادی شوند.

کاناپه بادی چند کاره


تفاوت کاناپه بادی با مبل بادی

تنوع طراحی در مبل بادی بسیار بیشتر از دسته کاناپه بادی می باشد زیرا که تنها مختص نشستن برای کاربرد هایی همچون تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای، مطالعه و پذیرایی خواهد بود در حالی که تنوع ساختاری در طراحی ظاهری کاناپه های بادی نسبت به مبل بادی کمتر بوده اما کاربرد بیشتری را در زمان استفاده به مصرف کنندگان می دهد. یک مبل تنها برای نشستن قابل استفاده بوده اما کاناپه ها می توانند برای دراز کشیدن نیز مورد استفاده قرار بگیرند. از طرفی از نظر ابعادی کاناپه بادی تخت شو نسبت به انواع مبل بادی کمی بزرگتر می باشد به همین دلیل به فضای بیشتری در محل استفاده نیاز خواهد بود. البته هنگام خرید کاناپه بادی یا مبل بادی می بایست توضیحات و مشخصات آن محصول را در سایت فروشگاه اینتکس مطالعه و سپس خریداری نمایید.

فروش کاناپه بادی در فروشگاه مستر اینتکس

فروش کاناپه بادی به سه روش اینترنتی، تلفنی و حضوری در شرکت مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس امکان پذیر می باشد. پس از سفارش کاناپه بادی مورد نظر خود در بازه زمانی کوتاهی توسط شرکت اینتکس برای شما در سراسر کشور ارسال می شود.