چادر بازی کودک و کلبه بادی

دسته‌بندی


معرفی و آشنایی با چادر بازی کودک

چادر بازی کودک یکی از پر فروش ترین محصولات تفریحی تولید شده برای سنین کودکان و نوجوانان پسر و دختر بوده که در مدل های متنوعی از نظر طراحی ظاهری، ابعاد و نوع ساختار بدنه عرضه شده است. چادر بازی کودک در مدل های متنوعی از جمله کلبه بادی کودک، خانه بادی کودک، چادر بازی بادی کودک و انواع چادر بازی سرخپوستی کودک عرضه شده که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. چادر بازی کودک در دو مدل بادی و غیر بادی عرضه شده که مدل های بادی اصولا مانند یک کلبه و خانه بادی طراحی و ساخته می شوند اما مدل های غیر بادی شامل یک بدنه و چند فریم برای نصب و راه اندازی می باشد. چادر بازی کودک فریمی مانند یک چادر عصایی راه اندازی شده و مانند مدل های بادی قابل استفاده در فضای باز و بسته خواهند بود.

چادر بازی کودک


چادر بازی بادی یا کلبه بادی

چادر بازی بادی که تحت عنوان کلبه بادی یا خانه بادی کودک نیز شناخته شده دارای چند مدل متنوع تولید شده از سوی شرکت هایی همچون اینتکس و بست وی بوده که جهت تفریحات کودکان در فضای داهل منزل و فضای باز عرضه می شود. این دسته از چادر بازی ها همانند دیگر محصولات بادی قابلیت راه اندازی توسط انواع پمپ باد این نوع محصولات را داشته از همین رو هنگام تخلیه باد و جمع کردن حجم بسیار کمی را به خود می گیرد تا حمل راحت تری داشته باشد. برخی از مدل های پر فروش در دسته چادر بادی بازی کودک می توان به کلبه بادی مثلثی اینتکس، چادر بازی بادی طرح فروزن و همچنین کلبه بادی طرح کیتی اینتکس اشاره کرد. هر کدام از مدل های نام برده شده از طراحی، ساختار و رنگ های جذابی برخوردار می باشند.

کلبه بادی کودک


چادر بازی عصایی (میله ای) کودک

بر خلاف مدل های بادی، چادر بازی عصایی کودک از دسته چادر هایی بوده که بدون نیاز به باد زدن توسط میله هایی از جنس فایبرگلاس راه اندازی و نصب می شوند. این نوع کلبه بازی کودک در واقع متریال متفاوتی با مدل های بادی داشته و همانند آنها نیز در حالت جمع شده حجم بسیار کمی به خود می گیرد. روش نصب بسیار ساده بوده و معمولا در بسیاری از مدل های عرضه شده از کفی استفاده نشده است در نتیجه معمولا در فضای داخل منزل به کار می روند. نوع متریال پارچه آنها نیز قابلیت شستشو راحت خواهد داشت.

چادر بازی عصایی کودک


مزایا و معایب چادر بازی عصایی و بادی

  1. چادر بازی بادی نسبت به مدل عصایی به دلیل نوع طراحی و ساختار بدنه خود جذابیت و امکانات بیشتری را برای کودکان ارائه می دهد.
  2. درصد آسیب دیدگی چادر بازی میله ای یا عصایی کودک نسبت به مدل های بادی بسیار کمتر بوده اما با این وجود در صورت آسیب دیدن مدل های بادی امکان تعمیر و استفاده مجدد از آنها فراهم خواهد بود.
  3. قیمت چادر بازی خانگی عصایی کودکان نسبت به مدل های بادی کمی مقرون به صرفه تر و پایین تر می باشد.

خرید چادر بازی و کلبه بادی کودک

برای خرید چادر بازی کودک و انواع کلبه بادی می بایست ابتدا به چند نکته مهم توجه کنید که در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت:

  • جنس و متریال چادر بازی:

جنس و متریال مهمترین ویژگی و خصوصیت در تولید و خرید کلبه بازی محسوب می شود زیرا تعیین کننده کیفیت و طول عمر این محصولات می باشد در نتیجه هنگام خرید چادر کودک می بایست دقت لازم به کیفیت متریال آنها چه در مدل های عصایی و چه در مدل های بادی کنید. امروزه در مدل های عصایی تعدادی محصولات فیک و با برند های متفرقه یا برند های کپی شده وجود داشته که می تواند در کیفیت ساخت موثر باشد.

  • نوع طراحی و ساختار بدنه:

در زمان خرید چادر بازی کودک می بایست ابتدا محل مورد استفاده را سنجیده سپس اقدام به خرید مدل مناسب برای فرزندان خود کنید. طرح های متفاوت و مختلفی در تولید چادر بازی کودک توسط شرکت های مختلف وجود داشته که هر کدام با توجه به محل استفاده و علاقه کودکان شما کاربرد هایی در زمینه تفریحات خواهد داشت.

  • ابعاد چادر بازی کودک:

همانند نوع طراحی بدنه، ابعاد هر نوع چادر بازی تولید شده با هم مقداری متفاوت بوده که این تفاوت بیشتر در مدل های بادی دیده می شود در نتیجه سایز این محصولات را نیز قبل از خرید بایستی در نظر گرفت. این مشخصات در صفحه هر محصول درج شده است.

  • شرکت تولید کننده چادر بازی:

دو شرکت تولید کننده معروف چادر بازی و کلبه بادی کودک شرکت اینتکس و بست وی بوده که همیشه محصولات با کیفیت و با طرفداران زیادی در دنیا و حتی ایران تولید می کنند. چادر بازی اینتکس و کلبه بازی بست وی به دلیل استفاده از متریال مناسب، طراحی های جذاب و رنگ های کودگ پسندانه همیشه مورد توجه مصرف کنندگان بوده است در نتیجه خرید از هر دو برند اطمینان لازم را برای خریداران به همراه خواهد داشت.

فروش چادر بازی کودک و خانه بادی

فروش چادر بازی کودک توسط فروشگاه مستر اینتکس به سه روش آنلاین، تلفنی و حضوری امکان پذیر خواهد بود. در روش خرید اینترنتی می توانید هم در سایت فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کرده و یا از طریق پیام رسان های واتس اپ و همچنین تلگرام سفارشات خود را در نمایندگی اینتکس درج کنید.