مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

کمی صبر کنید...

دسته‌بندی

خرید بین بگ و مبل شنی

خرید انواع مبل شنی با کیفیت بالا در فروشگاه مستر اینتکس، و فروش انواع بین بگ راحتی و بین بگ گیمینگ با قیمت ارزان در نمایندگی هپی چیر در تهران و ایران. قیمت انواع هپی چیر گیمینگ و هپی چیر سفارشی در ابعاد متنوع با کیفیت بالا و انتخاب رنگ و پارچه دلخواه در مستر اینتکس. فروش انواع بین بگ سفارشی و مبل شنی یونولیتی دولایه با کیفیت بالا، دارای آستر و همچنین قابل شستشو و دارای قابلیت شارژ محصول در صورت نیاز. بین بگ بزرگ وارداتی با پارچه ترک و مبل شنی چرمی ضدآب ارزان، بین بگ و پاف برای پت، کوسن یونولیتی، نشیمن شنی، بین بگ مخملی، مبل شنی پارچه ای و هپی چیر مخملی و جیر در نمایندگی بین بگ مستر اینتکس

راهنمای خرید هپی چیر

هپی چیر یکی از محصولات پرطرفدار در دسته بندی مبل های راحتی می باشد که به سبب داشتن مواد داخلی از جنس یونولیت و یا ابر و الیاف می تواند انتخاب مناسبی برای داشتن یک مبل راحتی برای استراحت های روزمره و یا مطالعه و تماشای تلویزیون باشد. در خرید هپی چیر راحتی می بایست به نکاتی توجه کنید تا بهترین خرید و انتخاب را داشته باشید:

  • جنس پارچه مورد استفاده
  • مواد داخلی
  • قابلیت شارژ محصول
  • تحمل وزن هپی چیر
  • قابل شستشو بودن رویه محصول
  • وزن مبل هپی چیر
  • طراحی و ظاهر کالا

خرید مبل شنی یک نفره

مبل شنی دارای ابعاد متنوعی می باشد که این ابعاد بصورت سفارشی بوده و می توانید بسته به نیاز خود و فضای قرارگیری، اقدام به سفارش ابعاد موردنظر خود کنید. مبل شنی یک نفره عموما دارای تحمل وزنی بالغ بر ۲۰۰ کیلوگرم بوده که این تحمل وزن یک مقدار قابل اطمینان و مناسب برای استفاده اکثر افراد می باشد. در تولید بدنه مبل شنی راحتی 1 نفره می توانید با انتخاب پارچه مخملی، یک مبل شنی ضدتعریق در اختیار داشته باشید تا بتوانید ساعات طولانی بر روی محصول به استراحت بپردازید.

البته قابل شستشو بودن پارچه مخملی نیز یکی دیگر از ویژگی های این نوع پارچه بشمار می رود که به شما امکان شستشوی کامل رویه را خواهد داد. البته برخی از شرکت ها رویه را بصورت جداگانه تولید نمی کنند اما تولیدی مبل شنی مستر اینتکس مبل های خود را به همراه آستر عرضه می کند تا در صورت نیاز بتوانید رویه محصول را به کمک زیپ که در کف محصول تعبیه شده است جدا کرده و در ماشین لباسشویی شستشو دهید. 


مبل شنی راحتی یک نفره


انواع بین بگ راحتی

بین بگ راحتی دارای مدل های متنوعی می باشد که در ادامه به توضیح مختصر درباره چند مدل از پرطرفدارترین مدل های تولید شده خواهیم پرداخت.

بین بگ یک نفره:

 بین بگ یک نفره یک محصول ایده آل برای استفاده بعنوان مبل راحتی برای استفاده های روزمره و استراحت های مقطعی می باشد که دارای ساختاری گرد بوده و می تواند در سریعترین زمان ممکن فرم بدن شما را به خود گرفته و یک محصول راحت در اختیار شما قرار دهد. در تولید بدنه این محصول می توانید پارچه مخملی و یا پارچه چرمی را انتخاب کنید.

بین بگ دو نفره:

بین بگ دو نفره دارای دو مدل مجزا می باشد:

۱- پرطرفدارترین مدل این نوع بین بگ را می توان به نام بین بگ سوسیسی معرفی نمود. این بین بگ راحتی دارای عرض 90 سانتی متر و طول دلخواه می باشد که انتخاب مناسبی برای استفاده به عنوان مبل شنی راحتی دو نفره و یا تخت راحتی یک نفره باشد. این نوع مبل شنی نیز به راحتی شکل بدن شما را خواهد گرفت و می توانید در سریعترین زمان ممکن اقدام به استفاده از محصول کنید.

۲- بین بگ تختی دیگر مدل دو نفره این دسته بندی می باشد که دارای ابعاد سفارشی بوده و عموما دارای ارتفاع های کم بوده و طول و عرض سفارشی دارند. این نوع بین بگ ها مناسب برای استراحت های طولانی مدت بوده و ظاهری همانند یک تشک بادی دارد. در داخل این محصول نیز همانند سایر محصولات می توانید از یونولیت، ابر و یا الیاف استفادده کنید که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشند. 


بین بگ 1 نفره پارچه ای


انواع مبل شنی و بین بگ

مبل شنی پشتی دار: این نوع مبل شنی عموما مناسب برای استفاده بعنوان مبل شنی برای مطالعه و یا مبل شنی گیمینگ می باشد که به کمک پشتی تعبیه شده برای محصول به شما امکان استفاده طولانی مدت و بدون بروز مشکل برای کمر و گردن شما را خواهد داد. در تولید این سری محصولات می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و بسته به فضا و دیزاین محل قرارگیری بهترین انتخاب را داشته باشید.

هپی چیر گرد: هپی چیر گرد یکی از مرسوم ترین مدل های قابل سفارش می باشد که دارای راحتی استانداردی بوده و می تواند یک انتخاب مناسب برای استراحت در منزل و یا محل کار باشد. بسیاری از عزیزان از این نوع کالا برای استفاده مراجعه کنندگان نیز استفاده می کنند که به دلیل قابلیت سفارشی سازی رنگ و ابعاد می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

بین بگ استوانه ای: بین بگ استوانه که با عنوان بین بگ بزرگ نیز شناخته می شود دارای ابعادی بزرگ و مناسب استفاده یک یا دو نفر بصورت همزمان می باشد و دارای راحتی دوچندان نسبت به برخی مدل های دیگر می باشد. مواد داخل بین بگ استوانه نیز همانند سایر مبل ها بوده و می تواند از ابر، الیاف و یا یونولیت و یا حتی ترکیب هر یک از این مواد باشند. 

بین بگ ارزان

خرید بین بگ ارزان می تواند یکی از بیشترین درخواست های مشتریان عزیز باشد. بسیاری از بین بگ ها به دلیل استفاده از الیاف داخلی دارای قیمت های بالایی می باشند و برخی از مشتریان قصد هزینه زیاد برای یک مبل راحتی را ندارند. در این موارد یونولیت می تواند جایگزین مناسبی برای مواد داخلی محصول باشد. یونولیت به سبب داشتن قیمت کمتر به نسبت الیاف، می تواند یک بین بگ ارزان و راحت در اختیار شما قرار دهد. البته مدت زمان شارژ مواد داخلی یونولیت در مقایسه با الیاف کوتاه تر بوده و در زمان کمتری افت می کنند و نیاز به شارژ مجدد دارند. استفاده ار پارچه چرمی نیز باعث کاهش چشمگیر قیمت محصول خواهد شد اما هر یک از پارچه ها دارای مزایا و معایبی می باشند که درباره پارچه چرمی می توان به تعریق بدن در استفاده های طولانی مدت اشاره نمود.

بین بگ از کجا بخرم؟

شاید بسیاری از خریداران عزیز ابهاماتی در رابطه با خرید کالای با کیفیت داشته باشند. شرکت مستر اینتکس طی سالیان طولانی توانسته است به بهترین متریال داخلی و همچنین پارچه و ترکیب این دو متریال برسد تا خریداران بتوانند با کمترین هزینه بهترین انتخاب را داشته باشند. تمامی پارچه ها دارای ضمانت بوده و می توانید با خیال آسوده اقدام به انتخاب پارچه و رنگ دلخواه خود کنید. انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید می تواند یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید مبل شنی و بین بگ باشد تا علاوه بر داشتن محصولی با کیفیت، پشتیبانی مناسب را نیز در اختیار شما قرار دهند. مستر اینتکس برای تمامی محصولات خود پشتیبانی کامل را در اختیار خریداران قرار می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصولات،‌ بدون نگرانی و توسط تیم مجرب جهت رفع مشکل اقدام کند.