استخر بادی

کمی صبر کنید...

دسته‌بندی

استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی و انواع استخر بادی تفریحی و استخر بادی شنا به عنوان پر فروش ترین و متنوع ترین محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران. انواع استخر بادی اینتکس، استخر بادی کودک، استخر بادی بزرگسال، استخر بادی سایه بان دار، استخر بادی با کف بادشو، استخر بادی ارزان قیمت، استخر بادی عمیق، استخر بادی برای آب درمانی، استخر بادی ویلا و باغ، استخر بادی خانگی، استخر بادی استخر بادی سرسره دار، استخر بادی سایز بزرگ و کوچک و انواع استخر بادی ساده و طرح دار با کیفیت ساخت بالا.

خرید بهترین استخر بادی و خرید استخر بادی عمیق ارزان و استخر بادی با ظرفیت بالا. فروش انواع استخر بادی قابل حمل و استخر بادی برای مسافرت و فروش استخر بادی خانگی کودک و بزرگسال. قیمت انواع استخر بادی بزرگسال و قیمت استخر بادی کودک در نمایندگی اینتکس و خرید استخر بادی کودک و بزرگسال ارزان. استخر بادی به عنوان یکی از بهترین سرگرمی و تفریحات آبی برای سنین مختلف توسط فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس و فروشگاه اینتکس و ارسال فوری استخر بادی به تمامی نقاط ایران.

خرید استخر بادی بچه گانه

استخر بادی می تواند یکی از وسایل جذاب برای تفریحات آبی کودکان شما باشد. شرکت اینتکس و بست وی توانسته اند با تولید مدل های متنوع و ابعاد مختلف توجه بسیاری از خریداران را جلب کرده و کالاهایی مناسب برای تمامی فضاها و کاربردها تولید کنند. استخر بادی کودک و بزرگسال اینتکس و بست وی در شکل های دایره، مستطیل، مربع و چند ضلعی عرضه می شوند که با توجه به فضای مورد استفاده می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای خرید استخر بادی بچه گانه می بایست به نکاتی از جمله محل مورد استفاده، کف محصول، جنس استخر، ظرفیت و تحمل وزن در صورت بادشو بودن کف محصول توجه نمایید. 


استخر بادی سایه بان دار کودک

ارزانترین استخر بادی

بسیاری از خریداران و استفاده کنندگان استخر بادی در داخل منزل به دلیل محدودیت فضا به دنبال ارزانترین یا به نوعی کوچکترین استخر بادی تولید شده می باشند. شرکت های اینتکس و بست وی به طور کلی دارای محصولاتی با شروع قطر 61 سانتی متر می باشند و به این ترتیب ارزانترین استخر بادی داخل منزل و یا مناسب برای استفاده داخل حمام به عنوان وان کودک همین ابعاد می باشد. ارتفاع حدودی این محصولات نیز بسته به مدل متغیر می باشد اما به طور کلی می تواند در حدود ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر در نظر گرفت.

بدنه استخر بادی ارزان کودک اینتکس و بست وی از پی وی سی وینیل تشکیل شده است و تفاوتی با سایر محصولات این برندها ندارد و می بایست در هنگام استفاده نکات لازم برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محصول را رعایت کنید. کف برخی از این استخر های کوچک بصورت بادشو تهیه شده اند تا نشیمن نرم تری در اختیار فرزندان شما قرار بگیرد که البته این کف بادشو دارای حساسیت بیشتری بوده و تحمل وزن مشخصی نیز دارد که می بایست به آن توجه نمود.


راهنمای خرید استخر بادی

در خرید استخر بادی کودک و بزرگسال می بایست به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب برای استفاده را داشته باشید. برخی از ویژگی هایی که باید مدنظر داشته باشید عبارتند از:

  • جنس بدنه استخر بادی
  • تحمل وزن در صورت بادشو بودن کف محصول
  • قابلیت استفاده در فضای باز
  • قابلیت استفاده بعنوان استخر بادی توپ
  • ظرفیت آب استخر بادی
  • شیر تخلیه آب

انواع استخر بادی خانوادگی

استخر بادی در ابعاد متنوع و شکل های مختلف عرضه می شود که برخی از این مدل ها مناسب برای استفاده خانواده ها بوده که این ویژگی به کمک ابعاد بزرگ و ویژگی های خاص همانند صندلی بادی و یا تکیه گاه امکان پذیر می باشند. بسیاری از عزیزان قصد خرید استخر بادی با صندلی بادی می باشند تا بتوانند علاوه بر تفریخات آبی بتوانند استراحت و یا آفتاب گرفتن را نیز تجربه نمایند. برخی از مدل های تولید شده توسط شرکت intex و bestway دارای این ویژگی ها بوده با عنوان استخر بادی بزرگ شناخته می شوند که مناسب برای استفاده در فضاهای باز بوده و دارای ویژگی های بالا و یا محل قرارگیری بطری آب نیز می باشند. عموما استخرهایی با ابعاد بزرگ دارای شیر تخلیه آب بوده و به شما امکان تخلیه آب سریع استخر را خواهد داد و حتی می توانید به کمک اتصال شلنگ به برخی از مدل ها، از آب داخل استخر برای آبیاری و یا مصارف دیگر استفاده نمایید.

استخر بادی بزرگ اینتکس

استخر بادی سرسره دار کودک

همانطور که در قسمت های بالا عنوان شد استخر های بادی دارای مدل های متنوع با ابعاد و طراحی های مختلف می باشند که یکی از این طراحی ها که مناسب برای کودکان می باشد، استخر بادی سرسره دار و یا استخر بادی با آبپاش می باشد. استخر بادی سرسره دار می تواند یک محصول جذاب برای تمام کودکان باشد که دارای طیف رنگی شاد و جذاب بوده و می تواند یک تفریح جذاب برای فرزندان شما باشد. برخی از مدل های استخر بادی سرسره دار دارای آبپاش نیز می باشند که به کمک سرشلنگی تعبیه شده برای محصول، به شلنگ متصل شده و به به شما امکان استفاده از آبپاش محصول را می دهند. این استخر بادی ها عموما دارای ابعادی بیشتر از ۲ متر بوده و برخی از مدل ها نیز دارای اسباب بازی بادی جداگانه می باشند که داخل بسته بندی محصول مشاهده می شود.


استخر بادی سرسره دار بچه گانه


سوالات متداول درباره استخر بادی

آیا استخر بادی سوراخ می شود؟ بله، در صورت برخورد اشیا نوک تیز و یا حرارت مستقیم، امکان آسیب رسیدن به محصول وجود دارد که به کمک چسب های مخصوص ارائه شده توسط کمپانی ها قابل تعمیر می باشند.

استخر بادی برای فضای باز مناسب می باشد؟ بله، استخر های بادی ضدپوسیدگی و مقاوم در برابر نور مستقیم آفتاب می باشند.

استخر بادی سایبان دارد؟ برخی از مدل های تولید شده دارای سایبان می باشند.

استخر بادی پمپ باد دارد؟ خیر، ۹۹٪ محصولات عرضه شده توسط کمپانی ها بدون پمپ باد هستند و می بایست بصورت جداگانه پمپ باد دلخواه خود را خریداری کنید.

استخر بادی شیر تخلیه دارد؟ بسیاری از مدل ها دارای شیر تخلیه می باشند اما برخی از استخر بادی های کوچک به دلیل ظرفیت آب بسیار کم، نیاز به شیر تخلیه آب ندارند.

جنس بدنه استخر بادی از چیست؟ عموما شرکت های معتبر از پی وی سی وینیل برای تولید محصولات استفاده می کنند.