لوازم یدکی استخر پیش ساخته

گرمکن خورشیدی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28685

از {{model.count}}

intex 28685 above ground pools solar mat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

گرمکن خورشیدی استخر پیش ساخته اینتکس از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین گرمکن آب استخر پرتابل محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت گرم کردن آب استخر شما را بین دمای 3 الی 5 درجه سانتی گراد داشته و امکان استفاده همزمان چند گرمکن را به شما برای استخر ها سایز بزرگتر می دهد.

گرمکن خورشیدی استخر پیش ساخته اینتکس، از جدید ترین گرمکن سولار عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای گرم کردن آب انواع استخر پرتابل و توکار می باشد. همانطور که از نام این محصول مشخص بوده، نوع متریال و طراحی این محصول به گونه ای بوده که امکان جذب نور و گرمای آفتاب را در بالاترین حد ممکن دارد از همین رو با عبور دادن جریان آب استخر از خود، مانند یک آبگرمکن دیواری، دمای آب را افزایش خواهد داد. گفتنی است که برای استفاده از این گرم کن آب استخر اینتکس می بایست آن را به یک پمپ تصفیه متصل نموده تا پس از خارج شدن آب از پمپ، وارد گرمکن شده و سپس به استخر بازگردد.

گرمکن سولار استخر اینتکس قابلیت گرم کردن آب بین دمای 3 الی 5 درجه سانتی گراد را داشته و برای بهترین عملکرد جریان پیدا کردن آب در آن می بایست به پمپ تصفیه هایی که حداقل دارای قدرت 5678 لیتر در ساعت بوده متصل شود. در صورتی که اگر قصد گرم کردن استخر های بزرگتر تا حداثر ظرفیت 30 هزار لیتر را داشته باشید می بایست از چند گرمکن برای استخر خود استفاده کنید. این گرم کن ها می بایست شلنگ های مرتبط با دریچه های خود به یکدیگر متصل شوند. این کالا ابعاد باز شده 120 × 120 سانتی متر داشته و از وزن بسته بندی 2.9 کیلوگرمی بهره می برد. برای خرید گرمکن خورشیدی استخر پیش ساخته می توانید پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس اقدام به دریافت محصول خود در سریع ترین زمان ممکن کنید.

وزن
۲.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
بدون نیاز به انرژی
بدنه ضخیم
بدون ضرر برای طبیعت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...