شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

کلاه شنا اینتکس مدل 55991

از {{model.count}}

intex 55991 swimming cap

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

​​​​کلاه شنا اینتکس مدل 55991 در سه رنگ، توسط شرکت intex تولید شده است. این محصول مناسب شنای حرفه ای می باشد و از جنس بدنه بسیار با کیفیت برخوردار می باشد که تحت هیچ شرایطی اجازه برخورد آب با سر را در هنگام شنان نخواهد داد. جنس این کلاه شنا بزرگسال از سیلیکون بوده و دارای توان کشسانی بسیار بالایی می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری از این کلاه شنا اینتکس را مشاهده بنمایید.

کلاه شنا اینتکس مدل 55991 یکی از محصولات پر طرفدار و کاربردی شرکت اینتکس می باشد که سالیان سال است توانسته تا به تولید محصولات بادی و لوازم شنا، سابقه ای درخشان را از خود در دنیا ثبت کند. این محصول مناسب برای استفاده تمامی مکان های آبی بوده و می توان از آن برای شنای حرفه ای استفاده نمود. این کلاه شنا تولید شده از سیلیکون می باشد. این متریال دوام بالایی داشته و همینطور مقاومت آن در مقابل نفوذ آب بسیار خوب است که تحت هیچ شرایطی اجاره نفوذ آب را در حین شنا نمی دهد.

از دیگر مزیت های این متریال می توان به قدرت کشسانی بالای آن اشاره نمود. این قابلیت، باعث فری سایز شدن کلاه شده و استفاده آن را برای تمامی سنین مقدور می نماید. این کلاه شنا سیلیکونی از انعطاف بالایی نیز برخوردار است و درون یک بسته بندی کوچک جای گرفته و به آسانی قابل حمل می باشد. شما می توانید این کلاه شنا را از فروشگاه لوازم شنا مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

طول
16 سانتی متر
عرض
11 سانتی متر
وزن
60 گرم
جنس
سیلیکون
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
فری سایز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...