لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کف کش استخر پیش ساخته بست وی مدل 58230

از {{model.count}}

bestway 58230 portable pool drainage pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کف کش استخر پیش ساخته بست وی مدل 58230 یک محصول پرکاربرد برای انواع استخر ها می باشد با خرید کف کش استخر پیش ساخته از نمایندگی اینتکس به راحتی می توانید آب داخل استخر خود را تخلیه کنید.

کف کش استخر پیش ساخته بست وی مدل 58230 از سری لوازم جانبی ساخته شده استخر پیش ساخته تولید شده توسط برند بست وی میباشد، بست وی تولیدکننده انواع استخر، بادی و پیش ساخته می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است که می توانید آنها را در فروشگاه مستر اینتکس مشاهده و یا خریداری کنید. البته این کف کش استخر تنها مناسب برای استخر پیش ساخته نیست می توانید از این کف کش برای استخر بتنی نیز استفاده کنید، به کمک کف کش آب استخر پیش ساخته می توانید به راحتی آب داخل استخر را تخلیه کنید که در صورت جمع آوری و یا تمیز کردن استخر بسیار کار آمد می باشد، کف استخر همواره در خطر کثیف شدن است که از این دستگاه به راحتی می توانید برای از بین بردن کثیفی ها و لجن استفاده کنید.

همانطور که گفته شد این محصول ساخت برند بست وی است، بست وی لوازم جانبی استخر پشی ساخته متعددی را تولید و روانه بازار کرده است و این کف کش دارای قدرتی تخلیه 3028 لیتر آب در هر ساعت می باشد، جنس بدنه این کف کش استخر از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در برابر قرار دادن در داخل آب مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد. شیلنگ تخلیه این کف کش استخر دارای طولی برابر با 5 متر می باشد که طول بسیار مناسبی برای کف کش است. برای خرید کف کش استخر پیش ساخته بست وی مدل 58230 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
۴ کیلوگرم
قدرت تخلیه
3028 لیتر
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...