لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کف کش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28606

از {{model.count}}

intex 28606 pool drain pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کف کش استخر پیش ساخته اینتکس یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته در زمینه نظافت محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این دستگاه با برق شهری کار کرده و توسط فشاری وارد شده به کف استخر، زباله ها و لجن های این قسمت از بدنه استخر را توسط شلنگ خروجی آب خود تخلیه می کند.

کف کش استخر پیش ساخته اینتکس، یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته جهت پاک سازی قسمت کف استخر از زباله ها، جلبک و لغزندگی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. پمپ کف کش استخر اینتکس همانند مدل مشابه خود (28605) تولید شده و تنها تفاوت میان این در ولتاژ کاری آنها می باشد از همین رو این مدل با برق 220 ولت کار می کند. طراحی و ساختار این محصول به گونه ای بوده که با فشار آب شروع به پاک سازی قسمت کف انواع استخر آماده و پرتابل کرده و از طریق خروجی آب مخصوص خود، زباله ها و آب فاسد شده را به بیرون تخلیه می کند.

قدرت پمپ کف شور استخر اینتکس برابر با 3595 لیتر در ساعت بوده و برای انواع استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست قابل استفاده خواهد بود. ساختار مقاوم و ضد آب بدنه، داشتن یک دستگیره حمل، شلنگ تخلیه آب و وزن بسته بندی 3.4 کیلوگرمی، از دیگر ویژگی این دستگاه نظافت استخر محسوب می شود. برای خرید کف کش استخر پیش ساخته اینتکس می توانید سفارش خود را به دو روش تلفنی و یا آنلاین در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۳.۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
قدرت
3595 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای شلنگ اتصال و تخلیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...