لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور گوشی ضد آب بست وی مدل 62195

از {{model.count}}

bestway 62195 waterproof cellphone case

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور گوشی ضد آب بست وی مدل 62195 مناسب برای قرار دادن گوشی تلفن همراه و لوازم الکترونیکی در تا از خیس شدن آنها جلوگیری شود. این محصول کاملا ضد آب و ساخت برند بست وی می باشد که تا عمق 30 متری آب قابلیت خود را حفظ میکند.

با توجه به اینکه اکثر گوشی تلفن همراه ها قابلیت ضد آب بودن را دارند ممکن است که در صورت تماس با آب گوشی تلفن همراه شما مشکلاتی برای آن پیش بیایید و در عملکرد آن تاثیر بگذارد برخی از افراد نیز در هنگام شنا در استخر و یا قایق سواری به گوشی موبایل خود احتیاج دارند، با توجه به این موضوع شرکت بست وی یک کاور ضد آب مخصوص برای گوشی طراحی کرده است که به کمک آن می توانید از خیس شدن گوشی تلفن همراه و یا وسیله های الکترونیکی خود جلوگیری کنید. شایان ذکر است که از این کاور گوشی برای عکاسی در زیر آن نیز می توانید استفاده کنید.

کاور گوشی ضد آب بست وی مدل 62195 از جنس پلاستیک ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و تا عمق 30 میلی قابلیت خود را حفظ می کند. ابعاد این محصول نیز برابر است با 23.3 سانتی متر به طول، 12.5 سانتی متر به عرض که با یک بند می توانید از گردن خود آن را آویزان کنید و یا بند را در دست خودتان بیاندازید. برای خرید کاور گوشی ضد آب بست وی مدل 62195 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
۵۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...