لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل 28031

از {{model.count}}

intex 28031 portable pool solar and cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مناسب برای استخر گرد فریمی با قطر 366 سانتی متر از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر آماده و پرتابل محسوب می شود. این محصول متریالی مقاومی داشته و در کنار جلوگیری از ورود زباله و آلودگی به آب، باعث کاهش تبخیر آب نیز خواهد شد.

کاور استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس مناسب برای قطر 366 سانتی متر، از مهمترین لوازم جانبی تولید شده برای استخر آماده بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول ساخته شده از متریال ضخیم PVC بوده که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت هوا مقاوم می باشد. هنگام استفاده از این کاور استخر، تمامی قسمت های بدنه پوشش داده شده و مانع از ورود هر گونه آلودگی و زباله به آب خواهد شد.

از ویژگی های مهم این کاور استخر گرد فریمی اینتکس می توان به کاهش تبخیر آب استخر، داشتن وزن 3.5 کیلوگرمی و نصب بسیار آسان روی بدنه استخر اشاره نمود. گفتنی است که است این کاور استخر آماده اینتکس برای استخر های تولید شده توسط سایر برند ها مانند بست وی با قطر 366 سانتی متر قابل استفاده خواهد بود. برای خرید کاور استخر پیش ساخته گرد فریمی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش آنلاین ثبت کنید.

وزن
۳.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۴ درجه
مقاوم در برابر نور خورشید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...