لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور استخر پیش ساخته سولار بست وی مدل 58060

از {{model.count}}

bestway 58060 above ground portable pool cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور استخر پیش ساخته سولار بست وی یکی از جدید ترین و پر کاربرد ترین لوازم جانبی انواع استخر پیش ساخته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت جلوگیری از ورود زباله های ریز و درشت به آب را داشته و می تواند به مقدار جزئی دمای آب را افزایش داده و باعث حفظ این دما شود.

کاور استخر پیش ساخته سولار بست وی مناسب برای انواع استخر ایزی ست پیش ساخته با قطر 244 سانتی متر که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. درپوش سولار استخر پیش ساخته نوعی جدید از کاور های عرضه شده برای پوشش ورودی استخر و آب داخل آن بوده که نسبت به مدل های ساده قابلیت گرم کردن جزئی آب و همچنین امکان حفظ دمای آب را دارد. قطر خود درپوش استخر قابل حمل برابر با 210 سانتی متر بوده از همین رو تنها امکان پوشش ورودی آب استخر را داشته و لبه های باشونده استخر ایزی ست را پوشش نخواهد داد. این محصول نه تنها در حفظ دما و گرم کردن جزئی آب استخر شده بلکه مانع از ورود هر گوه زباله و گرد و غبار به آب خواهد شد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده با وزن 500 گرمی عرضه می شود. برای خرید کاور استخر پیش ساخته سولار بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

قطر
۲۴۴ سانتی متر
وزن
۵۰۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...