لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور استخر پیش ساخته سولار اینتکس مدل 28012

از {{model.count}}

intex 28012 solar pool cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور استخر پیش ساخته سولار اینتکس مناسب برای استخر ایزی ست و فریمی گرد با سایز 366 سانتی متر، از بهترین درپوش استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این درپوش در برابر ورود هر گونه آلودگی به آب مقاوم بوده و مانع از تبخیر آب خواهد شد.

کاور سولار استخر پیش ساخته اینتکس مناسب برای انواع استخر پیش ساخته ایزی ست و فریمی با قطر 366 سانتی متر بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. درپوش استخر پیش ساخته یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر اینتکس محسوب شده، زیرا آب استخر شما را در برابر ورود آلودگی و زباله ها حفظ می کند. درپوش سولار استخر اینتکس بر خلاف مدل های ساده دارای قابلیت گرم کردن آب توسط نور آفتاب دارد. البته گرم کردن این کاور استخر بین بازه دمایی 3 الی 4 درجه سانتی گراد بوده بنابراین به اندزه گرم کن های برقی توان بالا بردن دما را نخواهد داشت.

از ویژگی های بسیار مهم در این درپوش می توان به جلوگیری از تبخیر آب و جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی به استخر اشاره نمود. طراحی مشبک در قسمت رویه این کاور استخر پرتابل اینتکس در جلوگیری از تبخیر و گرم نگه داشتن آب موثر خواهد بود. این محصول دارای یک ساک حمل مخصوص بوده و از وزن 1.8 کیلوگرمی بهره مند می باشد. برای خرید کاور استخر پیش ساخته سولار اینتکس می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۱.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۴ درجه
بدنه ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...