لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور استخر بادی بست وی مدل 58319

از {{model.count}}

bestway 58319 inflatable pool solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور استخر بادی بست وی مدل 58319 مناسب برای استخر بادی بست وی با ابعاد 262 سانتی متر به طول و 175 سانتی متر به عرض که با چهار عدد کش به دور استخر بادی شما متصل می شود. برای خرید و قیمت روکش استخر بادی می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

کاور استخر بادی، یکی از پر استفاده ترین لوازم استخر می باشد که برای استخر بادی و استخر پیش ساخته استفاده می شود که در اکثر استخر پیش ساخته ها کاور استخر قرار داده شده است و یا می توانید نسبت به اندازه مدل استخر پیش ساخته خود از فروشگاه مستر اینتکس کاور مخصوص استخر خود را خریداری کنید. روکش استخر بادی بست وی مناسب برای ابعاد 262 سانتی متر طول و عرضی برابر با 175 سانتی متر می باشد. این روکش از طریق اتصال چهار عدد کش به بدنه استخر متصل می شود.

همانطور که گفته شده کاور استخر یکی از بهترین لوازم جانبی آن می باشد که با استفاده از آن می توانید از نفوذ گرد و غبار، برگ و اشیاء اضافی به داخل آب استخر جلوگیری کنید و مانع از کثیف شدن آب استخر می شوید، جنس کاور استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و مقاومت بالایی در برابر نور خورشید از خودش نشان میدهد. برای خرید  کاور استخر بادی بست وی مدل 58319 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

ابعاد
۲۶۲*۱۷۵ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...